Een simpele quartz prisma die mij vader droeg ik 1995-1997 max
Mijn vader is overleden in 1997 toen ik 16 was en kreeg 0as geleden zijn horloges. Een Seiko en deze Prisma die beter past…
Emotionele waarde is zo belangrijk…
Een simpele quartz prisma die mij vader droeg ik 1995-1997 max
Mijn vader is overleden in 1997 toen ik 16 was en kreeg 0as geleden zijn horloges. Een Seiko en deze Prisma die beter past…
Emotionele waarde is zo belangrijk…
Draag het in goede gezondheid en goede herinnering
Mooi hoor
( heb even de titel voor je aangepast, stond erfsruk)
Mooi!
Geniet er maar van!
Mooi man, draag het horloge en koester de herinneringen!
Goud waard, zo’n tijdloos aandenken. Fijn dat je dit kleinood nu in handen - of om de pols - hebt.
Mijn beste,
Mooi!!
Een gedenkwaardige aanwinst!!
Draag hem met trots.
Orologio Signaturis Temporis
Een mooie aanwinst, ik heb er 2 van mijn vader, een citizen en een pontiac. Blijven mijn waardevolste horloges.
Veel plezier ermee!!
Koesteren
Een heel mooi aandenken
Mooier dan alles wat je kunt kopen.
Mooi erfstuk! Emotionele waarde is heel belangrijk. Bewaar 'm goed en draag 'm in gezondheid!
Maakt niet uit of het een simpel horloge is, hij is van je vader geweest en dat is het belangrijkste. Dat je nog iets tastbaars van hem hebt. Hopelijk breng het mooi herinneringen bij je naar boven
Mooi
Thnx!
Wat een mooie woorden. Als iemand ook een manier weet om deze flex band iets te vergroten dan ben je echt mijn held! De seiko van pa zal ik later delen.
Het doet mij echt wat die mooie woorden. Werd emotioneel toen moeders opeens met dit horloge kwam want ja. Dat is niet zo.aar wat. Mijn ouder werkgever die een horloge gek ik heeft hem gefixt. Zal vast op het forum zitten maar ken zijn naam niet… Romke, als je het zoet reageer zelf maar
Zal ik ook doen maar alleen op speciale momenten.
Maar heeft iemand een idee waar ik een extra schakel zou kunnen bestellen of zo ik het zo laten?
Had hem voor mijn bruiloft bedacht maar ging helaas niet door.