Jaha!! Als je een ‘goedkope’ Auricoste wilt scoren, moet je hier kijken: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260407740947
Dat 'ie nog niet is opgevallen komt de verkoper 'm Avricoste (met een V) genoemd heeft. Er staat er in Hongkong ook nog eentje te koop voor $2500,-- (!!)
Nou, dat hebben ze dan wel knap gedaan. Ik heb de mijne er bij gepakt en met een horlogemakers vergrootglas vergeleken met de Av/uricoste die ze aanbieden. Alle details kloppen, zelfs de vorm van de 4 in de datumaanduiding.
Ik heb ook nog nooit gehoord of gelezen dat Auricostes zijn nagemaakt (misschien ben ik naief en slecht geinformeerd). Maar goed, het is nooit verkeerd om voorzichtig te zijn! Je kunt je het terecht afvragen!
Ja, maar voor alle duidelijkheid: de schrijfwijze van Auricoste is… Avricoste. Misschien iemand die geen Latijn in zijn pakket heeft gehad? Je kunt het idd niet zien op de foto, omdat -zoals Rob terecht opmerkt- de urenwijzer er voor zit.
Ik bedoel met de persoon die geen Latijn gehad heeft natuurlijk de verkoper! Je ziet hetzelfde met de Auricoste die in Hongkong te koop staat: ook genoemd als Avricoste.
off topic: Zelf heb ik ook maar een blauwe maandag Latijn gehad. (Ik heb alle mammoetwet-schooltypes wel gehad trouwens… Na mijn zoveelste, beroerde rapport dreigde m’n vader me zelfs van school te halen om te gaan werken - dat hielp). Raad eens wat ik later ben gaan doen: eerst lesgeven en trainingen geven!
Hoe kan dat nou!!! Ik wilde op dit horloge gaan bieden, ik kijk netjes naar het aantal seconden, volg ze met mijn secondewijzer, wil 5 seconden voor het verlopen bieden, klik op bieden… en dan zegt die dat de veiling al voorbij is!!! $%&#@!!! (dat was geen echt scheldwoord maar een paar willekeurige tekens) Nu weet je natuurlijk nooit wat de hoogste bieder als hoogste bod had maar ik zat er nog wel een bekkie boven.
Aan de andere kant, nu heb ik meer geld
En oh ja, Menno, bedankt voor de tip.
Ja, ik heb nog een tussentijds bod gedaan op die Beuchat. ‘Testing the water’ zeggen ze in het Engels. Mijn bod lag fors hoger dan de prijs op dat moment. Binnen 10 minuten was ik overboden… Er waren voor de Beuchat dus meer kapers op de kust! En dan vind ik 'm toch wel duur.
Henrik, zodra ik weer een Auri zie, meld ik het je!
Dames en Heren hebben jullie goed gekeken naar de tekst die er is toegevoegd ??
Le 30-mai-09 à 09:38:10 Paris, le vendeur a ajouté les informations suivantes :
Correction: “Working but the top after few hours Even carried(worn) in handle” —> Working but the watch stop after few hours Even carried(worn) in handle"
Waarom trouwens downloaden onderstaand een link naar een hele goede snipers tool geen downloads werkt top, eerste drie gratis