Erg mooie nieuwe Tissot, wauw

Tissot komt met een nieuw model, T-Lord automatic small second.

Ziet er erg mooi uit, dan blijft de vraag of je voor 975 dollar niet iets anders moois kan kopen. Maar ziet er zeer geslaagd uit.

http://www.hodinkee.com/blog/2011/5/10/introducing-the-tissot-t-lord-automatic-small-seconds-for-20.html

Hij ziet er inderdaad goed uit.
Het formaat is voor alleen te klein, en zoals je zelf ook al aangeeft weet ik nog een stuk mooiere horloges rond 1000 dollar.

Mijn beste,

Een ‘Retro Look‘ welke je het markante design van het verleden geeft in combinatie met de techniek van het heden.
Doch voor die prijs, tja dat blijft ook voor mij een vraag??

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Hoi,

Zeker als dress horloge uitermate goed geslaagd lijkt me.
En scherp geprijst ook.
Oké, het moet je ding zijn, maar mij kan ze zeker bekoren.

Groet,

Nico.

Wel mooi, alleen de prijs staat me tegen.
Dacht dat als je adverteerd ’ voor een scherpe prijs’ dat je bij deze tekst een vraagteken moet zetten:

" The best part of the new Tissot T-Lord Automatic Small Seconds is the price: only $675 $975.( De prijs $675 is doorgehaald)

gr Ron

Ziet er niet verkeerd uit.

Humor: er staat dan ook nog heel droog in de kop: ONLY $975 !

“Only 975??.. f*ck the financial crisis and the layoffs, new Tissots for everyone!” ,jubelt de vader van het gezin als ze even bij de locale Tissotdealer binnenwippen :sunglasses: ::o :)-D :smiley:

Ik vind 'm ronduit schitterend! Maar de prijs van $975,- vind ik wat minder geslaagd. Maarre… zoiets moet toch elders (op internet?) goedkoper te vinden zijn.

Ik plaats hier even de foto, want ik heb net al een andere post gezien met een link erin waarbij het horloge van de betreffende website was verdwenen. En da’s zonde natuurlijk. Tis zo’n mooie klok tenslotte :slight_smile: