Ergezen1

Vandaag een mooie ruildeal gedaan met Zafer aka @ergezen1. Snelle deal, aardige kerel. Zafer spreekt uitstekend Engels en verstaat Nederlands prima. Ik zou zo weer zaken met hem doen. Bedankt!

1 like

Vandaag van @ergezen1 zijn Issey Miyake horloge gekocht. Via contact van zijn kant in het Engels en van mijn kant in het Nederlands heel snel tot een afspraak kunnen komen.
Zeker een sympathieke kerel en uiteraard heel belangrijk: de staat van het horloge was minstens zo goed als beschreven. Echt een mooi horloge in topstaat.
Zou zo weer zaken doen met @ergezen1
:+1:

1 like

Een Vostok van @ergezen1 overgenomen…allemaal snel geregeld en horloge was zoals beschreven.
Prettig zaken doen met deze man!🖒☺

1 like

Onlangs een prachtige hagel nieuwe Helm Vanuatu overgenomen van @ergezen1.
Heldere communicatie vooraf, en het horloge bij hem thuis opgehaald.

Mooie klok, goeie prijs en een fijne samenwerking.

Mvg.

Elmar van H.

1 like

Mooie klok gekocht van Ergezen1. Top geregeld, band direct op maat gezet. Zou zeker nog een keer van hem kopen!

1 like

@ergezen1 :+1:

1 like

Deze week een leuke Mondaine stationsklok watch overgenomen van @ergezen1 .

Prima deal! Korte efficiënte communicatie en zeer snelle verzending.

Zeker voor herhaling vatbaar! :+1::relaxed:

1 like

Gisteren mijn Frederique Constant Slimline bij Zafer opgehaald. Snelle en prettige transactie!

1 like

Vandaag het horloge ontvangen dat ik van @ergezen1 kocht. Ging allemaal prima :+1:

1 like

Horloge gekocht en op laten sturen, alles netjes en volgens afspraak. Aanrader!

Dank je wel voor de deal die wij sloten! Op mijn (soms wat domme) vragen heb je geduldig geantwoord. Je bent betrouwbaar en what you see is what you get. Zoals het hoort, uiteraard!

1 like

Vandaag een ruil gesloten met van mijn kant een kleine cash up.
Goed email contact en snel een deal kunnen sluiten.
Zafer is een betrouwbaar forumlid en ik zou niet twijfelen om weer zaken met hem te doen. :+1:

1 like

2 weken geleden een Alpina Extreme Diver van @ergezen1 overgenomen. 36 uur nadat ik het geld over heb gemaakt werd het horloge bezorgd. Mijn eerste automaat en in absolute topstaat, erg blij mee!

1 like

Horloge van Zafer overgenomen, goede deal en heldere communicatie. Snelle verzending en goed verpakt. Horloge zoals beschreven, geen verrassingen. Ik doe graag weer zaken met @ergezen1! :+1:t3:

1 like

Vandaag een horloge van @ergezen1 overgenomen.
Mooie, snelle deal en fijne communicatie.
Horloge zoals omschreven.
Een aanrader, zou zonder twijfel weer een deal met hem doen.

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van @ergezen1. Eerst prima en makkelijk contact per pb in het Nederlands. Bleek mijnpas later dat hij vooral Engels spreekt. Niets van gemerkt. Knap!
Vandaag bij hem thuis opgehaald en zijn mooie collectie bewonderd. Horloge was net zo mooi als beschreven, papieren en alles erbij, dus deal gedaan. Kortom, ik kan het van harte aanbevelen om zaken met Zafer te doen. :+1:

1 like