Er is hier eigenlijk niks meer aan toe te voegen. Opnieuw een perfecte ervaring met @EricPP
Bandjes verkocht aan Eric. Na zoveel reviews eigenlijk niks meer toe te voegen
Bedankt Eric!
Genoeg reviews voor @EricPP maar er kan er altijd nog eentje bij.
Net een ruil afgerond met hem en hij was zo aardig om even op m’n werk langs te rijden. Keurig op tijd en beiden blij met het horloge. Van harte aan te bevelen
En weer een toffe en goede deal gemaakt met @EricPP .
Communicatie: 10
Verzending/bezorging: 10
Staat van het horloge : 10
Gesprek met Erik: 11!
Groet,
Werner
Ik scroll net even door dit topic en ik kan bevestigen dat het allemaal klopt! Afgelopen zondag een deal mogen maken met Eric en het was een zeer goede ervaring. Aanrader!!!
Afgelopen woensdag mijn Grand Seiko verkocht aan @EricPP – een ontzettend sympathiek en prettig HF-lid om zaken mee te doen. Duidelijke communicatie, snelle afhandeling en bovenal een liefhebber pur sang met echte passie voor horloges.
We hebben gezellig zitten praten, het was een ontspannen en leuke ontmoeting, en de deal verliep soepel van begin tot eind.
Aanrader om zaken mee te doen, en altijd leuk om zo’n enthousiaste mede-forummer te ontmoeten!
Vanmiddag een bliksembezoek van @EricPP gehad. Snelle schakelaar en hartstikke vriendelijk forumlid
Ik kan alle hierboven staande ervaringen alleen maar beamen. Zojuist een heel mooi “Middle Kingdom” horloge overgenomen van @EricPP, de deal was super snel beklonken, duidelijke communicatie en als kers op de taart is hij hem ook nog even komen langsbrengen