EricPP

Horloge van @EricPP overgenomen. Duidelijke en eerlijk zaken doen. Kortom, zeker een aanrader

1 like

Snelle deal gesloten! Snel betaald veel plezier ervan Eric!

1 like

Ruildeal gedaan met @EricPP, fijne communicatie, horloge in keurige staat ontvangen en terugkoppeling gehad toen hij die van mij had ontvangen. Aanrader en tot de volgende keer!

1 like

Onlangs een horloge verkocht aan Eric.
Prettige communicatie en vlotte betaling!
Absoluut aan te bevelen :ok_hand:t2:

1 like

Prima om zaken mee te doen; stipt, snelle communicatie en een erg aardige man :slight_smile:

1 like

Zojuist een mooi horloge overgenomen van @EricPP.
Hele goede en duidelijke communicatie en heel zorgvuldige verzending. Prijs en beschrijving was helemaal in orde. Bedankt.

1 like

Van Eric (@EricPP) voor een mooie prijs een Maurice Lacroix overgenomen. En tot mijn aangename verassing kwam er ook een XL-band mee, zodat het horloge nu op een heerlijk ruim zittende band om mijn pols schittert.

Ook communicatie, snelheid en zorgvuldigheid waren uitstekend. Eric, bedankt voor de verkoop :ok_hand:

1 like

Leuke Casio Mod van @EricPP overgenomen!

Vlotte communicatie, goed verpakt naar Oostenrijk gestuurd!

Aanrader👍🏼

1 like

Mooie 6105 hommage van @EricPP gekocht, alles goed en snel geregeld.

1 like

Een mooie Seiko gekocht van @ericpp.
Snelle afhandeling en perfect verpakt opgestuurd.
Een aanrader.

1 like

Gisteren een F2F ruildeal gemaakt met Eric.
Eric is een zeer sympathieke man waar je goede heldere afspraken mee kunt maken , TOPPIE!

1 like

Super snelle deal gesloten met Eric. Beantwoord alle vragen snel en is duidelijk in de communicatie.
Vriendelijk contact gehad en het horloge is direct de volgende dag verzonden.
Zou zo weer iets van hem kopen.

2 likes

Topklok (Artego 500m), topkerel!

1 like

Vorige week een mooie Davosa Argonautic overgenomen van Eric. Vlotte en heldere communicatie per mail, snel verzonden en oerdegelijk verpakt en voor een denk ik nette prijs overgenomen. Zou zeker weer zaken met hem doen!

1 like

Van Eric aka @EricPP een leuke Tactical Frog voor een nette prijs overgenomen. Tweede koop van hem.
(ver)Koop verliep op alle fronten meer dan goed. Alleen het uitpakken van het pakje vergde wat zweet. Bombproof is een understatement bij Eric :thinking:

Hoe dan ook, Eric = aanbevolen :ok_hand:

2 likes

Zojuist een tweede horloge verkocht aan Eric. Erg fijne ervaring, snel geregeld, vlotte communicatie en gewoon een leuke man!

Eric, bedankt en veel plezier met je San Martin!

1 like

Van Eric een San Martin overgenomen. Prettige en vlotte communicatie en prima deal.
En ik bevestig de bombroof verpakking, daar was wel even wat werk voor nodig :slight_smile:

1 like

Onlangs van Eric een leuke Citizen overgenomen. Zeer tevreden over horloge en communicatie.

1 like

Een San Martin aan Eric verkocht. Alles vlot gegaan, leuk contact en aangename verkoop. Geniet van je nieuwe aankoop Eric!

1 like

Casio gekocht van @EricPP , alles top in orde!

1 like