EricPP

Een tijdje geleden een Seiko van @EricPP overgenomen. Vlotte communicatie en hield mij goed op de hoogte tijdens de verzending. Nog even moeilijk gedaan voor een filmpje, maar is uiteindelijk goed gekomen :wink:
Een aanrader dus, bedankt!

1 like

Wederom een goede deal met EricPP en zoals gebruikelijk perfect afgehandeld.
Dankjewel.

1 like

Eric @EricPP heeft voor zijn zoon een horloge van mij overgenomen. Sympathieke en ongecompliceerde deal, super snelle betaling. :+1: up voor Eric

1 like

Ook hier wederom een vlotte en leuke deal kunnen sluiten met @EricPP. Als altijd prettig contact en een vlotte afhandeling.

Dank wederom Eric! :+1:t2:

1 like

Bandje overgenomen van @EricPP. Zeer vlot verzonden en prachtig bandje, waarvoor dank :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Horloge verkocht aan @ericpp.
Snelle betaling, fijne communicatie en een vriendelijke vent. Geld stond direct op de rekening en een berichtje bij binnenkomst.

Eric bedankt!

2 likes

Vandaag leuke deal met @EricPP kunnen maken. Vlotte en snelle duidelijke afspraken leidde uiteindelijk tot een mooie deal.

Een aanrader :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @EricPP
Prettige communicatie, snel betaald en een berichtje bij ontvangst. Aanrader!

Dank Eric!

1 like

Net een top interactie ervaren met @EricPP. Heel vriendelijk, scherpe prijs en reageert snel! Bedankt Eric en bedankt forum!

1 like

Aantal weken geleden mooie ruil met Ericpp (linkjes in grijs gedrukt weet ik nog steeds niet te plaatsen). Super geregeld en kwam zelfs savonds nog op de motor. Prettig in omgang en afspraken maken.

1 like

Zeer goede ervaringen met @EricPP gehad.
Hij heeft een Strapcode bandje overgenomen.
Prettige en snelle communicatie en betaling.
:+1:t2:

1 like

@EricPP kocht een horloge van me. Supersnel, superrelaxed, gewoon top afgehandeld! :+1:

1 like

Deze week @EricPP zijn Cadisen mogen overnemen. Super communicatie en zeer netjes en snel verstuurd. Ben zo blij dat ik ooit op het horlogeforum terecht ben gekomen want met Eric en alle andere leden hier op het forum maakt het zo leuk dat je in vertrouwen een deal sluit en weer kan genieten van een NA ! Dank je Eric.

1 like

Setje horloge gereedschapjes van @EricPP overgenomen.

Snelle communicatie, goed verpakt doosje met kloppend beschreven. Al met al met al top!

1 like

In t verleden al wel eens een ruildeal met @EricPP gemaakt, deze keer 3 bandjes van m overgenomen.
Weer netjes de afspraken nagekomen (alleen de post werkte tegen helaas).

topper :+1:

1 like

Dikke G-Shock overgenomen van @EricPP .
Vlotte communicatie, goed verpakt.
Klatser als beloofd.
Prima

Vandaag een leuke kennismaking met Eric gehad bij de verkoop van mijn Dan Henry. De technologie liet ons helaas in de steek waardoor Eric noodgedwongen nog met de streek heeft kennis gemaakt op zoek naar een bankautomaat.

Maar dit mocht de pret niet drukken voor een snelle, maar fijne transactie.

Eric bedankt, en veel draagplezier!

1 like

Gisterenmiddag een horloge van Eric gekocht en vandaag al binnen. Goed verpakt en in onberispelijke staat. Dank Eric, dat was een prettige en snelle transactie.

1 like

Horloge verkocht aan @EricPP. Snelle en correcte communicatie en verdere afhandeling. Prima deal dus en wie weet tot de volgende. :+1:

1 like

Horloge gekocht van @EricPP, snelle, spontane en vlotte communicatie. Horloge netjes verpakt en keurige staat. Aanrader.

1 like