Erik11

Zojuist bandje binnengekregen van Erik. Alles snel en correct. :+1:

1 like

Fijn zaken gedaan met Erik.

Waarom?

  • doet direct een bod om te kopen, dus begint niet met de helft o.i.d.
  • is duidelijk over intenties van het bod
  • snelle, heldere antwoorden op p.b.
  • snelle betaling
  • geeft ongevraagd een beoordeling op HF

Kortom: een aanrader!

Grt. Marco

1 like

Van Erik een nieuwe Ko-Strap overgenomen voor mijn SMPc.
Zeer prettige communicatie en afhandeling van zaken.
Kan Erik met een gerust hart aanbevelen om zaken mee te doen.

Erik bedankt.

1 like

Vandaag een prachtige horloge verkocht aan @Erik11
Elkaar ontmoet in Eindhoven en gezellig gebabbeld over hoe kan het ook anders… horloges. :grin:

De communicatie en afhandeling is erg goed verlopen.

Prima zaken met Erik te doen!

:+1:

Afgelopen week een verrassende ruildeal gedaan met Erik en heel even gekletst, kort maar krachtig…

Goede duidelijke afspraken gemaakt en de ruil beklonken…

Aanrader zou ik zeggen :+1:t2:

1 like

Onverwachte ruil met @Erik11 gedaan.
Helaas via PostNL af moeten werken ivm tijdgebrek.
Perfecte afhandeling en fijne communicatie. Ben bang dat dit niet de laatste keer gaat worden Erik​:wink::+1:

1 like

ik heb een horloge geruild met @Erik11

Het is langs de 2 kanten even spannend geweest met de post (langs één kant een tracking die niet werkte en langs de andere kant een tracking die “afgeleverd” toonde terwijl het pas een halve dag later toekwam.

Met met Erik is het helemaal top verlopen, vriendelijk, zeer vlotte communicatie, horloge prima verpakt, een aanrader! :+1:

1 like

Erik heeft mijn Nomos Club Campus overgenomen. Alles was in een mum van tijd geregeld en betaling was ook meteen binnen. Top…thx Erik :+1:

2 likes

Heb de Panerai Pam 112 van Erik overgenomen. Nadat we na lang contact tot overeenkomst waren gekomen ging het professioneel, vlot, snel en sowieso hele prettige communicatie! Dank en wie weet tot horens… Bas

2 likes

Een omega smp 300 overgenomen van @Erik11 en alleen maar lof voor de hele afhandeling

Horloge is verzonden met PostNL omdat de afstand te groot was om elkaar te ontmoeten. Toch heel even getwijfeld om het op te laten sturen. Maar het voelt gewoon goed met Erik zaken te doen en ik had er vol vertrouwen in. Heb inmiddels het horloge mogen ontvangen en het zat keurig ingepakt en volledig beschermd. Zelfs aan de binnenkant was het horloge nog beschermd met foam. Ik ben zeer tevreden en ik kan een onderhandeling met Erik dan ook zeker aanraden! :+1:t3::+1:t3: Bedankt

2 likes

Deze week een Nomos over genomen van @Erik11.
Alles zeer vlot verlopen. Communicatie, verzending, horloge goed verpakt en in nieuwe staat :+1: aanrader!

1 like

Deze week via Erk een Omega SMPc verkocht aan een vriend van hem. Prima communcatie en begeleiding!

1 like

Horloge verkocht aan erik, snelle betaling, goede communicatie. aanrader.

Een paas-Climmerick:

Een prettige deal met @Erik11,
Goede prijs, 2 keer de helf,
Een mooie ko strap in oranje,
Supersnelle post, daar popte de champagne
Ik zou zeggen, probeer het eens zelf

1 like

Oh ja het feebacktopic! :smile:

1 like

Er is altijd ruimte en aanleiding voor een Climmerick

1 like

Een jaar later, maar nog niets verandert. Ik kan bevestigen dat het nog steeds prettig zakendoen is met @Erik11! Een paar bandjes overgenomen, een dag later op de deurmat, en in zeer nette staat, zoals beschreven.

@Erik11 was er als de kippen bij… een razendsnelle transactie en helemaal naar tevredenheid.

Je houdt een kop koffie of glaasje fris van me tegoed!

Ciao
G

1 like

Horloge overgenomen van Erik. Binnen een vloek en een zucht tot een overeenkomst gekomen en dag daarop was het horloge bij mij thuis.

Prettige manier van zaken doen!

Dank!

1 like

Omega PO verkocht aan @Erik11 op uiterst vriendelijke, fijne, efficiënte en snelle wijze. Dank daarvoor! De fraaie foto’s van hem van de PO daarna hier op het forum deden mij er gelijk naar terugverlangen. Maar het is goed zo :wink:

1 like