Erik11

Kocht via erik11 een obris Morgan die hij te koop aanbood voor een vriend van hem.
Na een mailtje met een kleine prijsaanpassing werd het horloge mij in bijna nieuw staat en met alle originele bijhorigheden prima verpakt en supersnel geleverd.
Duim omhoog voor deze heren.

Prime transactie met Erik, hij kocht een horloge van me. Snelle communicatie en betaling en gelijk bericht na ontvangst, helemaal super!

1 like

Vriendelijk, snel en betrouwbaar (tu)

Van de week een Vostok Amphibia bij Erik besteld, erg snelle levering en goede communicatie.
Ik ben zeer tevreden, bedankt! (tu)

Mooie Florijn overgenomen van erik11. Strak bezorgd inklusief extra banden.
Als Erik zegt “nauwelijks gedragen” bedoelt hij eigenlijk “spiksplinterhageltjenieuw”!
Ik zeg TOPVERKOPER.
Jur

Leuke deal gesloten met forumlid Erik11. Vlotte communicatie, snaarstrakke afhandeling. Fijn dat ik je heb kunnen helpen, een volgende keer weer :+1:

Aanrader!!

Kreeg net een PM van Tempus_Fugit dat hij bovenstaande feedback per abuis bij mij heeft gepost ipv EricPP

Denk post het hier even :slight_smile:

Een mooie Breitling Colt 11 van hem overgenomen. Was in werkelijkheid mooier en minder gedragen dan hij in de advertentie aangaf. Dit in het kader “underpromise, overdeliver”. :thumbsup:

Een Omega SMP 300 vandaag binnen gekregen.
Horloge was beschreven als “gedragen” maar de staat was voor mijn nog zeer mooi toen ik de zeer goed verpakte doos vanmiddag openmaakte.
Prettig zaken doen met Erik11 ,5 gouden duimen voor je!:+1::+1::+1::+1::+1:

:thumbsup: Erik11, aanrader om van te kopen. Horloge was volgens hem 95% nieuw, maar in mijn ogen 100% nieuwstaat. Betrouwbare afspraken mee gemaakt.

Heb een Steinhart Nav B Uhr van Erik11 overgenomen, goede communicatie en horloge was goed verpakt verstuurd. Na uitpakken zag het horloge ondanks z’n leeftijd van 3 jaar er nog erg goed uit. Doe graag weer zaken met Erik!

Leuke ruil gedaan met Erik via persoonlijke overdracht. Hele enthousiaste horloge- en sneakerliefhebber :slight_smile: waar het goed mee zaken doen is.
Aanrader! :+1:

1 like

Leuk contact en persoonlijke ontmoeting gehad met mijn naamgenoot, fijne en smetteloze transactie, zeker het aanraden waard. Tot de volgende keer!!

1 like

Leuke deal met @Erik11 gedaan :thumbsup:
Goede communciatie - flexibele houding - aangename kennismaking :wink:

1 like

Zeer snel en zeer vriendelijk. Een aanrader !!

1 like

Deze week een fijne deal gedaan met @Erik11. Mijn Omega PO is daar nu in goede handen. Met de vriendelijke hulp van @EricPP

Prettige en vlotte communicatie;
Alles liep helemaal zoals besproken

Een aanrader!

1 like

Vandaag een horloge binnen gekregen van Erik. Met zorg verpakt en verzonden. Communicatie was vlot en accuraat.
Donderdag deal gesloten, zaterdagochtend in huis. Kon niet sneller en beter.

Bedankt voor deze transactie, @Erik11

2 likes

Afgelopen zondag een horloge verkocht aan @Erik11

Vlotte en vriendelijke communicatie, was prettig zaken doen!

Bedankt :slight_smile:

Hier ook goede ervaring met Erik. Helaas kon het niet van een live ontmoeting komen. Maar daar hebben we een gemeenschappelijke vriend @EricPP voor :wink:

Voor mij een deal die op meerdere manieren in het teken van een mooie forumgedachte stond :thumbsup:

2 likes

Ik heb Erik z’n Citizen overgenomen. Snelle en prettige deal, zeker aan te raden.