Ik lees net dit:
Gelimiteerd tot 100 stuks, €75 per stuk.
Tja, ik vind het allemaal wel tof, maar €75 voor een bandje met een kruisje en twee stipjes op de sluiting? Meh….
Ik lees net dit:
Gelimiteerd tot 100 stuks, €75 per stuk.
Tja, ik vind het allemaal wel tof, maar €75 voor een bandje met een kruisje en twee stipjes op de sluiting? Meh….
Sterker nog het is alleen de sluiting. Bandje moet je zelf er nog los bij kopen
Zoals ik het lees
Of lees ik dat dan weer verkeerd, kan ook hoor
Ik heb ook gewoon niet echt goed gelezen, eigenlijk. Ik haakte snel af.
Ik ben ook niet boos op je hoor jux, het is maandag, geef dat maar de schuld
Typisch voor Erika’s - veel gebakken lucht waar je de hoofdprijs voor betaald. De banden zijn ook zogenaamd ‘op maat gemaakt’ zodat ze geen retours hoeven accepteren.
Ik hou dus wel erg van dit soort dingen, moet ik eerlijk zeggen En daarbij kom ik ook nog uit Utrecht. Als ik zo’n bandje nodig had gehad had ik wel zo’n ding er bij besteld, ben ik bang
Ik ben ook een Nijntje-adept. Fuck, noem me een fanboy, maar dit vind ik toch wel van te weinig toegevoegde waarde.
Ik snap je heel goed hoor haha ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan maar 75 euro voor dit is toch wel een beetje too much
Ik kreeg dit ook in mijn feed via Nijntje, niet omdat ik Erka’s volg
Nul toegevoegde waarde, volgens mij? Maar we hadden ook allemaal met een Hema horloge van 9.99 euro kunnen rondlopen
Nul toegevoegde waarde t.o.v. de reguliere strap, ja. Dan vind ik €75 toch wel erg veel…
Hema verkoopt wel veel Nijntje
Mijn jongste begint een leeftijd te krijgen dat ze niet veel meer van Nijntje nodig heeft; een boekje af en toe. Ik kan eigenlijk niet meer verklaren waarom ik bij de Hema Nijntje dingen zou kopen
Hoe ik het lees heb je gelijk, ook nog een bandjes los erbij bestellen voor dat geld koop ik liever een nieuw seikotje.
Duidelijk een NEINtje wat mij betreft.
Gewoon blijven indoctrineren.
Ik (niet mijn kinderen) heb ook al een abonnement op de Donald Duck. Het moet een keer ophouden
Omdat Nijntje leuk is.
Nijntje badjas 4 life
Utreg.
Ik ken het als Utereg. Als in Utereg, me Stadsie.