Prachtig
Veel plezier van dit bijzondere horloge. Uniek ding.
Na een week blijkt hij secuur te lopen; zo’n -4s/d.
Draagcomfort is goed en zelfs bandenswap gaat goed:
Al veel “branding” gedaan voor @Erredibi, kijken hoe het merk in de BeNeLux aanslaat.
Zal over een tijdje een uitgebreidere review achterlaten!!
Mooi industrieel ontwerp!
Ik heb 33 jaar geleden op werkschepen de kost verdiend, sindsdien kantoorwerk. Het grappige is echter, dat ik bij M24 gelijk denk “sleutel 36”. De persleidingen van 700mm zaten altijd met M24 bouten aan elkaar.
Grappig dat zoiets 33 jaar blijft hangen, maar ik niet weet wat we maandag gegeten hebben…
Hij gaat binnenkort terug voor een update: kroon mét steeksleuteltje wordt gemonteerd.
Intussen blijft het genieten, ook van het mooie saffier…
Als contactpersoon voor ErrediBi krijg ik telkens meer prettige en interessante contacten; leuk om te merken dat een horloge tot méér kan leiden!!
Het is dus netwerken
Afgelopen weekend ging de Eclettico “even” terug naar Brianza voor een update.
Er komt een kroontje mét steeksleuteltje op!!
Wordt een soort visitekaartje voor mij (én Zillawatch).
Dat ziet er wel strak uit. Een klein steeksleuteltje erbij als tool om hem op te winden zou ook wel tof zijn.
Even terug geweest naar Italië; volgende week weer om m’n pols mét mooie zomerband van Spiderstraps én devkroon mét steeksleuteltje!!

Mooi om te lezen dat het allemaal gelukt is!
Horloge ziet er prima uit en zo te zien heb je er al veel plezier van gehad. Erg benieuwd naar een uitgebreide review.
Het lijkt wel of het horloge steeds mooier wordt !
Intussen iets verder in de tijd en @Erredibi is bezig met een grotere, M27, special.
Wordt denkelijk/hopelijk een showmodel (voor beurzen etc.) voor mij:
Bronzen kast-titanium lugs-ergal achterkant…
Welke laat ik komen, de brons-titanium-ergal van hierboven met goudkleurige dauphine wijzers?
Óf een iets safere keuze , hieronder???
Niet mijn smaak maar het laat wel goed zien wat de mogelijkheden zijn en waar het merk voor staat.
Als je er dan toch ééntje laat komen zou ik die bovenste nemen. Dat is wel een eye catcher en aanleiding voor een gesprek. Dan kun je van daaruit mooi laten zien wat er nog meer mogelijk is.
is iets heel anders geworden.
Niko Giordano, https://www.gioielligiordani.com/, maakte een damast titanium dial en verhitte de titanium kast.
Mijn M27 werd gelijk met de een titanium M24 Special gemaakt. De M24 kreeg een damast kast:
Elke Special krijgt bij ErrediBi een naam.
Damast staal smeden is toch een beetje toveren met metalen en zo:
Mijn M27 werd de “Abracadabra” en dat staat dan ook mooi op de achterkant!
De kleinere M24 heet heel toepasselijk “Hocus Pocus”!
Spiderstraps is in Toscane bezig om van een lap blauw/paarse rog een mooie band te maken:
De komende tijd draag ik ‘m op Italiaans kalfsleer van diezelfde Spiderstraps, https://spiderstraps.com/:slight_smile:
Ben er weer heel blij mee!!!
Elk moment weer een andere schittering en kleur.
Én: lekker licht!!!
Oh ja, indices (met Lume) en meer zitten aan de onderkant van het glas!!
Een combi van oude kunst en modern, dus hij had ook Eclettico2 kunnen heten!
Was wellicht leuk geweest om de onderste A op de caseback 180 graden te draaien
Is het geen idee om de Terminator Arnold of Rambo een bericht te sturen om de horloges wat te pluggen? Lijken me perfect voor die mensen.
Allebei ja; die A gedraaid is wel’n goeie!
En ja, geen idee !