Heeft iemand ervaring met Blackout Concept-horloges of met hun maatwerk? Het bedrijf stond er vroeger om bekend dat zij luxe horloges customiseerden. Zo hebben zij ooit zelfs een Rolex-model volledig omgebouwd.
Het niveau op HF is soms tenenkrommend, maar gelukkig zijn er, naar mijn weten, geen leden die zich met dit soort toestanden hebben ingelaten ![]()
Klopt, voor mij zijn dit soort customs ook behoorlijk vreemd. Mijn vraag was eigenlijk vooral of iemand hun horloges kent en of ze überhaupt de moeite waard zijn. Ik ben gewoon benieuwd naar ervaringen, positief of negatief.
Rolex-puristen zullen dit als nep-Rolex zien
Ik denk Rolex zelf ook
Er zijn meerdere bedrijven met dezelfde naam. Het Italiaanse Blackout Concepts is vooral fake rommel. Het Amerikaanse Black-Out Customs verbouwde Rolexen, maar bestaat niet meer.
Deze komen uit Zwitserland Genève .
Dat is toch Black-Out Watches?
Zoals dit topic en diverse andere, in mijn ogen, nutteloze topics over achterlijk dure horloges die de topic starters nooit van hun leven kunnen betalen.
Waste of money
Waste of topics…
Ik zie een hele vette Tourbillon van 3000 euro, waar Blackout Watches (als dat dezelfde toko is) bij betrokken is. Dus dat valt hier misschien wel mee.
Afschuwelijk lelijk dit soort onzin.
Als je een Rolex dan niet mooi vindt, koop er geen. Waar slaat het op om een Rolex te kopen en dat ding dan compleet om te bouwen tot iets anders? Alsof je per se een Rolex wil, maar het horloge je eigenlijk helemaal niet aanspreekt. Koop dan een Hublot ofzo…
Eens, typisch horloges voor mensen die van ellende niet meer weten wat ze met hun geld moeten doen. Ook het bewijs dat veel geld hebben geen garantie is voor het hebben van een goede smaak. Maar dat had @Fate_Amenable_To_Change afgelopen tijd al verteld in een ander topic dat over lelijke en onzinnig dure horloges ging.
Wat een gruwelijk lelijk horloge. Treurig als een volwassene met zoiets om de pols rondloopt. Maar ja, ieder zijn ding, zullen we maar zeggen.
Tjonge wat veel negatieve reacties hierboven.
Als mensen dit willen kopen dan kopen ze dat lekker.
Wat boeit het nou of je het mooi vindt of niet of dat je niet een bepaald ‘niveau’ hebt.
Laat het los. Het heeft niks met geld of smaak te maken. (Zoals heel veel topics en horloges op Hf)
Fijne zondag ![]()
Verneukt zou ik eerder zeggen.
Oh shit, nee top ding ik zeg kopen. ![]()
Liever niet, afgaande op de absolute horreur die je daar toont.
Nu ben ik sowieso geen fan van modderaars, maar dit spant de (wait for it) kroon.
niemand hier zal er warm voor lopen,
maar het is weer eens een weetje dat best gedeeld mag worden, weten we dat ook dan weer ![]()
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor alle reacties die ik heb ontvangen – zowel de positieve als de kritische. Ik waardeer het enorm dat jullie de tijd hebben genomen om mee te denken en jullie mening te delen. Iedere reactie helpt mij verder, en ik sta open voor alle inzichten. Dank jullie wel! Fijne zondag gewenst