Ervaring Bosphorus Galata etui

Beste,

Zoals de titel al weergeeft:

Zijn er mensen die ervaring hebben met de etuis van Bosphorus?
Ben momenteel aan het kijken naar een mooie/goede etui. Kwam de eerder genoemde tegen maar vind ze nogal aan de prijs :money_mouth_face:.
Als het dit dan ook waard is ga ik het zeker overwegen maar krijg niet echt gevonden waar ik ze ook daadwerkelijk kan bekijken/voelen etc.
Mochten er andere merken en/of tips zijn voor een soort gelijke oplossing hoor ik het graag!

Probeer eens Aaron Bespoke (Instagram), zelfde prijsklasse maar misschien meer variatie.

Ik ga zeker eens kijken!
Het gaat me voornamelijk om een goede kwaliteit en dan ben ik best bereid om daar voor te betalen. Maar wil het altijd wel kunnen voelen/proeven/beoordelen zegmaar :see_no_evil:

Mr.Chrono op instagram (belgië) verkoopt deze fysiek/online als ik me niet vergis

1 like

Bosphorus is goed kwalitatief spul

https://www.watchuseek.com/threads/bosphorus-leather-co-handmade-leather-watch-equipments.4913915/#post-48443213

Je zou ook de ervaringen op Uhrforum kunnen doornemen

1 like

Bosphorus, Adem, is echt top. Supersnel in huis ook. Als je een goede deal kan sluiten, doen!

1 like

Ik heb er een en nooit spijt van gehad, duur maar goed, liever dan goedkoper en mezelf irriteren. De kosten tip is aanmelden op de nieuwsbrief of wachten op aanbiedingen, die komen geregeld.

1 like