Ervaring Bulova Precisionist?

Beste kenners,

Heeft iemand van jullie ervaring met deze Bulova Precisionist?

Over het merk vind ik best wat te lezen op internet, maar dat gaat vooral over de Luna en de Accutrons.

Het horloge spreekt mij aan om hoe mooi de secondewijzer loopt en de dieptes in de wijzerplaat.

Hier op het forum kom ik vooral veel “Rolex look-a-likes” tegen, dit model heb ik nog niet eerder gezien.

Ik meen gelezen te hebben dat het merk onder de Citizen groep valt en dat ze “vroeger” nog vriendelijker geprijsd waren.

Kan ik de kwaliteit van het horloge ook met Citizen vergelijken?

Alvast bedankt!

8 likes

Prima horloges. Verhouding prijs kwaliteit is zeer netjes tot goed te noemen.
Afwerking is dik in orde en de wijzerplaat is prachtig. De seconde wijzer heb je zelf al benoemd. Kun je weinig aan mis kopen.

2 likes

Same here, heb lange tijd de 96b213 gehad. Toch wel wat spijt dat ik hem heb weggedaan… Flippers Remorse…
De afwerking, secondewijzer en “looks” zijn top. Minimaal te vergelijken met Citizen.

Aanrader… Geldt zeker ook voor het model wat jij voor ogen hebt.

2 likes

Prima horloges. Met een erg fraaie zwevende secondenwijzer. De meeste zijn redelijk fors qua formaat. Dit is de mijne:

Best een aanrader, zo’n Precisionist. :+1:

3 likes

Helaas…

Het horloge blijkt niet meer geleverd te worden volgens de Bulova dealers hier in de buurt.
Op de website staat nog wel dat deze op voorraad is maar daar is niet rechtstreeks te bestellen.

Heel jammer…

Erg jammer! Ik heb ook vaker naar precies dit model gekeken.
Chrono geprobeerd?

1 like

Het horloge is besteld!
Nu maar wachten bij de brievenbus en hopen dat er morgen geen mailtje komt dat het toch niet op voorraad was…

Heel hartelijk dank voor het meezoeken!

1 like

Het horloge is inmiddels binnen.

Dank voor het meedenken!

3 likes