Hahaha, dat was ik alweer vergeten
Ah fuck it, ik ga ‘m gewoon bestellen.
Ik vinnem wel lang.
Maar eerlijk is eerlijk, Ide heeft net zo’n meisjes pols als ik.
Exact
En juist daarom had ik CrafterBlue voor de Sumo gekocht
Ik nu dus ook!
Ik ben nogal een zeikerd qua kleurstelling en het moet exact dezelfde kleur zijn als de dial. Op de foto lijkt dat niet zo te zijn (Crafter Blue).
Iemand die deze combi heeft en kan zeggen of de kleuren van de band en de dial overeen komen?
Ik heb zelf een sumo op crafterblue, ben er erg tevreden over. En bij mij is hij echt niet te lang. Ik vind dat voorgevormde wel mooi. En dat deze ook mooi aansluit op de kast zonder spleet.
Je bent een wijs persoon.
Ik denk dat je geen spijt krijgt van de CrafterBlue
Dial is donkerblauw
Strap is zwart
Jij mag er ook zijn
Je kunt de CB ook in Navy Blue bestellen.
Bonetto Centurini heeft toch ook mooie banden voor een prima prijs?
Oké dat wist ik niet.
Thanks
Zo, afgelopen zondag besteld en vandaag, zaterdag, prima verpakt in een bubbel envelope door de postbode afgegeven.
Eertse indruk; mooie dikke strap met voldoende “gaatjes” voor een fijne passing om de pols. Strap sluit, zoals je ook mag verwachten, mooi aan bij de lugs en op de kast.
Klopt dat de strap vrij lang is, maar om mijn 18cm polsen vind ik het uitstekende deel niet meteen hinderlijk (vanaf de gesp ca 6cm).
Nu eerst maar eens een paar dagen dragen voor een beter oordeel, maar het lijkt me een prima weekend en vakantie ed. Combi
Foto’s
Je kan toch altijd een stuk van een rubber band af snijden?
Lelijk! Ga ik niet doen dus.
Best niet lelijk eigenlijk.
Klopt het dat:
de band op maat gesneden moet worden:
… omdat hij (vanwege de dubbele dikte ter plaatse) niet “dubbel in de sluiting kan” zoals vaak met leren dressier banden als:
… met als gevolg dat hij eigenlijk maar bij één horloge past als de lug to lug verschilt.
Hoop dat de vraag duidelijk is.
Het is geen sluiting zoals die op de leren band van jouw foto, maar een sluiting zoals je op stalen banden ook ziet.
Het klopt dat je de band op maat moet snijden. Er zitten drie gaatjes microverstelling in de sluiting dus je kunt best variëren met verschillende horloges.
Mocht je er vanaf willen dan stuur je maar een berichtje! Ik vind het wel een geslaagd geheel.
Ik was eerder