Ervaring Crafter Blue op SKX (besteld & ontvangen)

Gisteren wederom een SKX binnen gekregen en deze wil ik eens op rubber proberen. Crafter Blue heeft een band voor de SKX die de moeite waard lijkt te zijn.
Als ik via de zoekoptie hier kijk, kom ik vooral “gezocht” topics tegen en dat ie besteld is voor de SKX. Maar echt ervaringen kom ik niet tegen.
Wie kan mij vertellen hoe de Crafter B in het echt is.

Te lang?
Te dik?
Goede alternatieven?

Ik hoor ze graag!

1 like

Veeeeeels te lang en hij meurt naar een soort van vanille.

3 likes

Te duur :wink:
En te lang als ik foto’s zo zie.

Ik heb een Obris Morgan rubber bandje besteld voor mijn SKX. Heb ik eerder gehad, top bandje voor 2 tientjes. Ben benieuwd of hij ook staat op een SKX.

Overigens “stinkt” dat bandje ook naar een soort Vanille (poging tot).

2 likes

Thanks heren, geen aanrader dus. Jammer!

Die OM heb ik al een keer gehad, wast t niet voor mij op de SKX.
Misschien een Hirsch Pure proberen of anders de Oris maar op rubber.

1 like

Hirsch Pure is ook een erg fijn en mooi bandje inderdaad!

2 likes

Ik heb de CrafterBlue op mijn Seiko Sumo.

De rubber strap is van zeer hoge kwaliteit, ruikt heerlijk naar vanille en is enorm comfortabel.

Just do it

1 like

Kwaliteit heeft wel zijn prijs, de verhouding kostprijs van het horloge en de Hirsch band zijn wel zoek.

1 like

De kwaliteit van een SKX overtstijgt ook zijn prijs, dus daar mag best n mooie band op.

Yep. Al zijn mijn modificaties ook duurder dan het horloge zelf haha.

1 like

Ik zet hem al eens op de Hirsch Tiger Performance, leder en rubber in 1 band.

3 likes

Ik heb mn squale op een hirsch hevea rubber band. Absolute aanrader, mooi soepel en geurloos natuurrubber. Qua materiaal hetzelfde als de hirsch pure geloof ik alleen wat dikker en met een streepmotief.

1 like

Of een Hirsch Accent.

3 likes

Jij stuurde mij een tijdje geleden die CB als in; kijk eens hoe belachelijk lang die is. Maar éénmaal dicht was het prima toch?

Ik wil er ook nog wel eentje voor in de zomer :sunglasses:

1 like

Ja ik zal dat filmpje er even bij zoeken.

1 keer om de pols na aankoop. Vond het niks.
Kan mij alleen niet meer heugen waarom.

Viel in ieder geval in het niet bij Breitling rubber. Volgens mij was het dik en stug.

Mooie Hirsch tips! Er mag wel en “werkje” in het bandje zitten.

Benieuwd naar het CB filmpje! Aansluiting op de kast / lugs van een CB vind ik wel mooi, dus zou jammer zijn als de lengte roet in m’n eten gooit (waar het nu naar uit ziet)

Ik vond het reuze meevallen qua lengte op de Turtle (vergelijkbaar met de SKX). Androidgoeroe @HanDavinci maakt even een gifje van die mp4. Apple vindt dat nooit zo gezellig, samenwerken met andere spulletjes…

4 likes

Even op een 21mm oris rubbertje (verkeerd om) gegooid. Niet slecht! Sluit alleen niet mooi aan bij de lugs

Heb onderstaande band gekocht bij Watchgecko voor mijn Squale 1521. Vind het een fantastische band!

1 like

Kwaliteit lijkt nergens op, je kan maar max 7mb gifjes uploaden. En ik ga doen alsof die middelvinger niet speciaal voor mij was :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Groetjes van Han en zijn Aratinga solstitialis

9 likes