Gisteren wederom een SKX binnen gekregen en deze wil ik eens op rubber proberen. Crafter Blue heeft een band voor de SKX die de moeite waard lijkt te zijn.
Als ik via de zoekoptie hier kijk, kom ik vooral “gezocht” topics tegen en dat ie besteld is voor de SKX. Maar echt ervaringen kom ik niet tegen.
Wie kan mij vertellen hoe de Crafter B in het echt is.
Ik heb een Obris Morgan rubber bandje besteld voor mijn SKX. Heb ik eerder gehad, top bandje voor 2 tientjes. Ben benieuwd of hij ook staat op een SKX.
Overigens “stinkt” dat bandje ook naar een soort Vanille (poging tot).
Ik heb mn squale op een hirsch hevea rubber band. Absolute aanrader, mooi soepel en geurloos natuurrubber. Qua materiaal hetzelfde als de hirsch pure geloof ik alleen wat dikker en met een streepmotief.
Mooie Hirsch tips! Er mag wel en “werkje” in het bandje zitten.
Benieuwd naar het CB filmpje! Aansluiting op de kast / lugs van een CB vind ik wel mooi, dus zou jammer zijn als de lengte roet in m’n eten gooit (waar het nu naar uit ziet)
Ik vond het reuze meevallen qua lengte op de Turtle (vergelijkbaar met de SKX). Androidgoeroe @HanDavinci maakt even een gifje van die mp4. Apple vindt dat nooit zo gezellig, samenwerken met andere spulletjes…