Ervaring delen als nieuw lid

Dit is een heel oud topic. Toen kon het technisch nog niet. Nu kan het wel maar zijn de regels aangehaald.
Als je daar aan voldoet, kan je dus een ervaring plaatsen!

5 likes

Dank allen :pray:t2:

Dit lijkt inderdaad de enige, en vrij duidelijke, regel :slightly_smiling_face:

2 likes

Hoe lang blijf je eigenlijk level 1 lid? Ik ben volgens mij al ruim een jaar lid en voeg ook wel eens bericht toe, of geef een like. Maar mijn trust level blijft gelijk.

Zoals ik het zie ben je bijna 4 jaar lid.
49 maanden om precies te zijn.
In die tijd heb je " inclusief dit bericht" 25 reacties geplaatst en 121 likes gegeven.
Das niet overdreven veel hé

3 likes

Beste forumleden,

Sinds 2 weken ben ik lid van dit forum, maar ik kan op geen enkele wijze een topic aanmaken. Ik zou graag een vraag willen stellen over een vintage horloge. Maar hoe… het lukt mij niet.
Wat mij wel lukt is op dit topic reageren, dus “misbruik” ik deze mogelijkheid maar om te vragen hoe het forum werkt. Het is mij i.i.g. niet duidelijk geworden uit de FAQ’s en de handleiding.

Hopelijk kan iemand mij de nodige info geven.

Groet, Joop

1 like

Hallo Joop,

Vreemd dat je geen topic kan openen, dat moet wel kunnen als lid met de status “nieuw”" zoals beschreven in de regels:

Doorgaan met de discussie van TrustLevels (o.a. kunnen verkopen) - Hoe zit dat nou eigenlijk?:

Je ziet dus niet de mogelijkheid staan om een nieuw topic aan te maken?

Ik kan wel reageren op topics (anders kon ik nu geen antwoord geven ;-)), maar ik zie nergens een optie om een nieuw topic te starten, ook niet in het algemene gedeelte

1 like

Duhh :laughing:

Dat is vreemd omdat dat wel zou moeten kunnen.

@Jur maar even taggen dan. Misschien heeft hij wel een goed antwoord waarom het niet kan.

1 like

Boven in je start scherm, staat dat er niet bij jou ?

Ook van deze zijde de vraag hoe ik een tweede super aangename horlogeherstelervaring en een leuke babbel met @Serge2 kan delen met de community als vooralsnogonvolwaardigbeschouwd lid?
Ik kan niet in z’n topic reageren, kan zelf geen topic aanmaken en vermoed dat het tegen de regels (waar vind ik die?) ingaat als ik op een ander forumonderdeel een topic aanmaak?

Nog 7 dagen het forum bezoeken :wink:

Aha, jij kent de quota?
Hou jij nu enige vorm van statistieken van mij bij?
Moet ik me zorgen maken? :stuck_out_tongue:

1 like

Oh sorry, miskeken, nog 220 dagen bezoeken.

Dacht dat je al verder in je verslaving zat. Blijken nog rookie cijfers :smile:

En aan wie heb ik die verslaving te danken??

1 like

Nieuwe leden (tl1) kunnen geen ervaringen delen.
Slechte ervaringen mee en na diverse claims en brieven van rechtsbijstandverzekeraars hebben we deze drempel opgelegd.
Lees even bij de faq het exacte hoe en waarom. dank.

2 likes

Heb ik gedaan voorafgaand aan bovenstaand bericht.
Vraag was niet naar verantwoording voor die keuze, maar naar de mogelijkheden om alsnog op een of andere manier een positieve ervaring te delen zonder regels te overtreden.

1 like

Wachten tot je het juiste trustlevel hebt is denk ik de enige optie :grimacing:

3 likes

Kon dit eerst wel? Gek genoeg circa een jaar geleden @Zuid een recensie geven, maar bij @Fate_Amenable_To_Change lukte het mij ook niet.

1 like

Die heeft een aparte status. Je moet hem eerst om toestemming vragen.

1 like

Iedereen mag mij de moeder recenseren, Henk. Da witte gij ook. Ik vrees dat deze gewoon van the powers that be komt.

1 like