Ervaring delen als nieuw lid

Hoi HF Members,

Ik ben nieuw hier op het forum, maar heb ondertussen reeds een eerste mooie aankoop kunnen doen via @HansvV .

Nu zou ik graag Hans een waardering geven, maar dit lukt me echter niet.

Ik kan niet reageren op de groene topics noch een topic aanmaken.

Dien ik ergens een setting anders te plaatsen of is het gewoon een restrictie als nieuw lid?

Dank alvast aan de ervaren leden voor het antwoord!

Cheers!

2 likes

Dat klopt. Als je hoger in trustlevel komt kan dat wel :+1:

3 likes

Bedankt @koekoek ! Dan moet ik nog even wachten voor ik mijn ervaringen kan delen!

1 like

Is gedaan zodat mensen zich hier niet kunnen aanmelden om alleen gal te gaan spuwen over anderen als ze een keer een negatieve ervaring hebben. Heeft als nadeel dat normale nieuwe leden dat ook niet kunnen helaas.

3 likes

We kunnen wel een screenshot van dit openingsbericht in het betreffende ervaringen topic voor je zetten hoor. Geen probleem.

2 likes

Level 2 om precies te zijn.

1 like

Super hier!

Bedankt Toppers voor de degelijke feedback, nou weten we ook ineens hoe de vork aan de steel zit!

Ik zal nog even geduld moeten oefenen, maar ik heb reeds bij het zoekertje mijn positieve feedback over Hans gedropt, en van zodra ik kan zet ik hem zelf in de groene zone!

1 like

Andermans ervaringen delen mag niet. @Flipperkast was eens zo vriendelijk dat voor mij te doen toen ik pas net lid was, en werd toen snel teruggefloten.

edit: Misschien ligt het anders bij positieve ervaringen.

3 likes

Mijn excuses voor de schop.

Ik loop tegen het zelfde probleem aan. Ik heb een aankoop gedaan via horlogemarkt en zou graag een positieve ervaring willen plaatsen maar dat lukt niet omdat (zo vermoed ik) mijn trustlevel niet hoog genoeg is.

Ik vind dat zonde omdat de verkoper (@L30N) bij deze transactie in mijn ogen net een stapje extra heeft gezet. Is er misschien een manier om mijn ervaring elders te plaatsen of bewaren zodat deze zichtbaar wordt wanneer mijn level hoog genoeg is?

1 like

Hoi Peter,
Over een week of twee kun je hem met terugwerkende kracht plaatsen :ok_hand:.
Mvg

2 likes

Ok, dus gewoon rustig afwachten en onthouden :yum:

1 like

Vraagjeā€¦ Mag je tegenwoordig als newbee met TL-1 nu wel of niet een review over een ander plaatsen in het ā€œErvaringen met (ver)kopersā€ gedeelte?

Ik begrijp uit dit topic van niet, maar technisch is het wel mogelijk en gebeurd het ook zag ik.

1 like

Heel verstandig dat je het even vraagt.
Zelf heb ik geen ideeā€¦

1 like

Ik heb TL-1 en heb gewoon reviews kunnen geven bij verkopers.

1 like

Het lijkt mij dat het

Ik heb er zo snel geen regel over gevonden waar het tegendeel uit blijkt ; het moet gaan om een koopovereenkomst (dus die moet wel tot stand zijn gekomen) en de ervaring door een lid daarbij opgedaan.

1 like

Dit is een heel oud topic. Toen kon het technisch nog niet. Nu kan het wel maar zijn de regels aangehaald.
Als je daar aan voldoet, kan je dus een ervaring plaatsen!

5 likes

Dank allen :pray:t2:

Dit lijkt inderdaad de enige, en vrij duidelijke, regel :slightly_smiling_face:

2 likes

Hoe lang blijf je eigenlijk level 1 lid? Ik ben volgens mij al ruim een jaar lid en voeg ook wel eens bericht toe, of geef een like. Maar mijn trust level blijft gelijk.

Zoals ik het zie ben je bijna 4 jaar lid.
49 maanden om precies te zijn.
In die tijd heb je " inclusief dit bericht" 25 reacties geplaatst en 121 likes gegeven.
Das niet overdreven veel hƩ

1 like