Ik kan wel reageren op topics (anders kon ik nu geen antwoord geven ;-)), maar ik zie nergens een optie om een nieuw topic te starten, ook niet in het algemene gedeelte
Ook van deze zijde de vraag hoe ik een tweede super aangename horlogeherstelervaring en een leuke babbel met @Serge2 kan delen met de community als vooralsnogonvolwaardigbeschouwd lid?
Ik kan niet in z’n topic reageren, kan zelf geen topic aanmaken en vermoed dat het tegen de regels (waar vind ik die?) ingaat als ik op een ander forumonderdeel een topic aanmaak?
Nieuwe leden (tl1) kunnen geen ervaringen delen.
Slechte ervaringen mee en na diverse claims en brieven van rechtsbijstandverzekeraars hebben we deze drempel opgelegd.
Lees even bij de faq het exacte hoe en waarom. dank.
Heb ik gedaan voorafgaand aan bovenstaand bericht.
Vraag was niet naar verantwoording voor die keuze, maar naar de mogelijkheden om alsnog op een of andere manier een positieve ervaring te delen zonder regels te overtreden.
Hier hetzelfde probleem als Jmu01: ik kan geen topic aanmaken. Althans ik zie nergens ever icoontje staan waarmee dat kan. Graag zou ik mezelf even willen voorstellen, maar ik begrijp dat dat nog niet kan als nieuw lid?
Mijn “probleem” is inmiddels opgelost, ik kan nu zelf een topic openen. Blijkbaar moet je eerst wat rondstruinen op het forum alvorens een bericht te mogen plaatsen.