Ervaring(en) met WatchEra?

Tijdens het afstruinen van het internet, op zoek naar leuke horlogedeals, ben ik de website van ‘WatchEra’ tegengekomen. In het kopje “over mij” blijkt dat de website door een zelfbenoemde horlogeliefhebber wordt gerund. Bij de horloges die hij verkoopt (en heeft verkocht) staan best wat leuke dingen, o.a. russisch en japans.

Na een snelle zoekactie op HF ben ik geen enkele review van deze website tegengekomen, slechts een enkele comment waarin WatchEra wordt benoemd. Dus misschien voel je 'm al aankomen, maar heeft iemand ervaring met deze verkoper?

p.s. Ik kan dit topic nog niet in ‘ervaring met (ver)kopers’ zetten i.v.m. trustlevel (denk ik?), dus excuses voor het verkeerde gebruik van topics!

1 like

Yes, de eigenaar is Robin S. als het goed is. Hij is ook veel actief op Facebook (horlogefreaks). Aardige vent en daar kan je prima zaken mee doen.

1 like

Stiekeme reclame? :wink: Ik zie vooral een heel erg trage site en weinig te koop staan. :sweat_smile:

Het lijkt me niet de bedoeling dat leden met een hoger trustlevel dit topic verplaatsen naar een categorie waar TS geen rechten voor heeft. Dat is de bedoeling ook niet met bv verkoop topics. Dus ik zet hem maar weer terug. :smile:

1 like

Haha, misschien dat ik nu onbedoeld heel HF op zijn website heb afgestuurd, want bij mij is ie ook ontzettend traag :joy:

Overigens heb ik deze website nog nooit eerder gezien en ken ik de beste jongeman ook niet, dus ik kan eerlijk zeggen dat dit geen reclame is :innocent:

Hij had samen met Koen allerlei opnames gemaakt op de Rikketik. Aardige vent is het en hij adverteert op MP onder zijn voornaam.

1 like