Ervaring gevraagd: Barton adapters G-Shock

Vraagje: heb zelf deze zwarte G-shock voor een mooi zacht prijsje via een veilingsite weten te bemachtigen.

Hij is origineel geleverd met de adapters om hem op nato te dragen. Heb de originele nato vervangen door deze zwarte singlepass-nato van CNS (de originele nato was veel te dik en werd geleverd met polished metal hardware en ook de gaatjes waren omringd met polished metal). De CNS-nato zit erg goed en de black PVD hardware staat veel beter bij het horloge vind ik.

Ik ben alleen niet zo te spreken over de originele adapters. Die vind ik veel te lomp.

Heb zelf gezien dat Barton ook G-Shock adapters verkoopt (black PVD).

G-ShockAdapters_250x250_crop_center

Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met deze adapters van Barton? Ben erg benieuwd naar hoe dat er op de pols uitziet. Zouden jullie ervaringen kunnen delen en liefst wat fotootjes kunnen posten over hoe dat er op de pols uit ziet? Alvast heel erg bedankt!

2 likes

Ik heb ze van Ali Expres besteld. Zijn ook prima en vervolgens kan je alle 22 mm horloge bandjes monteren. Geeft erg veel leuke mogelijkheden.

1 like

Thnxs voor je reactie! Begreep ook al van iemand anders dat die via Ali wat had besteld, maar daar moest vervolgens wel een en ander worden bijgeschaafd voordat ze goed gemonteerd konden worden. Was daarom ook wel benieuwd naar ervaringen met Barton.

Die van mij paste gewoon goed. Ik heb volgens mij nog een setje over. Ik had ze van staal en plastic besteld. Die van plastic heb ik nog ergens liggen. Ik zal morgen eens zoeken. Stuur maar een PB als je ze wil hebben, kan ik ze op de post doen.

1 like