Ervaring iemand?

WAAROM ZIJN ER TOCH ZOVEEL MOOIE HORLOGES??? Zo, dat moest ik eerst even kwijt…

Maar goed, daar gaat dit topic niet echt om. Of wel een beetje misschien. Want ik heb een vraagje over een van die vele mooie horloges.

De Citizen BY2000-55E (en in mindere mate de 55W want die lijkt een gouden pusher te hebben)

Hier de (blauwe) E en W naast elkaar:

Nou kom ik deze regelmatig op een plaatje tegen en iedere keer blijft die blauwe me toch heel erg boeien.

Iemand al ervaring met dit horloge? Gezien, gevoeld, gedragen, geroken enz?

En zo ja, weet iemand een plek waar ik hem ook kan bezichtigen?

Dank,

Alexander

Je komt toch uit Apeldoorn (meen dat ergens gelezen te hebben)
zij hebben hem volgens mij bij Juwelier Meijer tegrnover de ijsbaan.

Leuke klok, wel heel erg naar de Master Compressor gekeken tijdens het ontwerpen :wink:

Zoals Tom aangeeft: stap eens binnen bij de Citizen-AD. Uiteindelijk gaat er toch niets boven even kijken en aan je pols hebben.

RC Schreef:

Leuke klok, wel heel erg naar de Master Compressor
gekeken tijdens het ontwerpen :wink:

Precies mijn idee!

Ben benieuwd naar je bevindingen El! En betreffende je losse flodder: ziekelijk hè… Ik word er ook wel eens moe van. Kinderen in een (dure)snoepwinkel! :smiley:

Dit draadje ga ik goed volgen… ik had deze ook al gezien dus wie helpt?

Ik woon vlakbij Helmond/Eindhoven en kan hem hier in de buurt niet vinden.

Dealer gevonden die de bruine uitvoering heeft…

ik ken ze niet maar die linker ziet er zeker niet verkeerd uit (tu)

Vanmiddag de 55W om m’n pols gehad. De bruine dus.

Looks en afwerking zijn echt top, dat mag natuurlijk ook wel voor 700 euro. Dat is ook geen kattepis.

Persoonlijk vond ik de gouden accenten een afknapper. De bovenste pusher is goudkleurig en wat accenten op de wijzerplaat. De blauwe zou ik echt eerst nog willen zien alvorens iets te beslissen.

Wat ik wel weer wennen vond was het gewicht. De kast en de band zijn van titanium maar hebben niet die donkergrijze kleur die mijn Tutima wel heeft. En dan klopt voor m’n gevoel het gewicht niet met de verwachting. De band voelt dan ook meteen goedkoop aan terwijl dat onterecht is. Alsof een snoepje in je mond doet en spruitjes proeft… Sluiting zag er ook goed uit trouwens.

Wel vond ik hem wat minder groot en grof als verwacht op basis van de afbeeldingen. Zeer draagbaar model.

Die blauwe ziet er prachtig uit op het plaatje. Citizen maakt mooie dingen.