Ervaring Isofrane straps

Zo hier de foto’s van de Isofrane op de Seiko MM300 SDBX 017, bandje bevalt super goed ruikt lekker naar vanille!! trouwens ook super snelle levering met FedeX

4 likes

. Fortis moet oranje Isofrane
Ik moet zeggen ze dragen heerlijk, wat ik wel jammer vindt dat de nieuwe banden van Isofrane niet meer naar vanille ruiken, deze oranje doet dat wel, ik heb vorige maand een nieuwe zwarte ontvangen, en die ruikt gewoon naar rubber
Orbis Morgen draagt ook erg fijn, ik heb een gele van dat merk

2 likes

Voor degenen die nog graag een Isofrane willen…
Geen verzendkosten nu, dus voor ong. E80 een nieuwe band :+1:
Ze zijn zelfs hier op HF voor dezelfde prijs tweedehands aangeboden :thinking:

1 like

Komen ze nu mee. Heb een aantal dagen geleden nog een besteld. :thinking::joy:

1 like

@Spoon1
even een vraag wat is de kleur vd Isofrane, en hoe breed is het bandje

Tarzey

Je kan zelf een kleur of maat kiezen. Welke buckle had jij gekozen? Ik had de ronde gekozen. Was toen 30 euro goedkoper uit.

Ik heb een 20mm bandje met gepolijste sluiting, heb er trouwens veel meer voor betaald 168 USD, rechtstreeks bij fabriek

Waarom?

Toen ik mijn isofrane bestelde wist ik niet dat er nog meer leveranciers waren, ik heb hem besteld bij : www. isofrane.com, ik zal vandaag of morgen een 24 mm oranje bestellen voor mijn Seiko SUN 019J

Ik heb 81 euro betaald via de website van Spoon.

Fijne dingen. Wel lastig onder de strakke keepers te wurmen.

Deze bedoel je Frans?

2 likes

Klopt !!!

1 like

Draag je deze kleur isofrane vaak? Ik durf hem niet te bestellen omdat ik bang ben dat ik hem bijna niet draag met de MM300. Vind hem zo wel erg leuk zomers ogen.

1 like

@WillemC, ik draag een zwarte Isofrane aan de MM300 SBDX 017 draagt super goed, beter als de originele rubberband

De zwarte heb ik ook :wink:

Het gaat me meer om de toch wel gewaagde gele kleur die @Motormuis draagt.

1 like

Klopt wordt zwart op de randen
Heb je ook enig idee hoe te reinigen

Dat is een Obris Morgan van veel minder geld en naar mijn bescheiden mening is deze bijna net zo goed.
Hier op HF gekocht voor de zomervakantie in het zwembad:) dieper komen mijn duikers nooit…

1 like

De OM banden zijn in mijn ogen toch echt van een stuk mindere kwaliteit. Begrijp me niet verkeerd, heb er meerdere gehad en voor het geld een leuke band. Maar echt een groot verschil met de Isofrane banden.

De Isofrane past door de gaten op iedere pols, de OM banden zijn door de plaatsing van de gaten niet geschikt voor kleinere polsen.

4 likes

Is niet te reinigen helaas