Ervaring Isofrane straps

Hallo,
Even een vraag ? wie heeft er ervaring met Isofrane banden, ik heb een Seiko MM300, en wil graag een goede rubberband.
Aan gezien isofrane zeer duur is wil ik graag weten of de band zijn geld waard is, en wie heeft er foto van de isofrane aan een
MM 300 SDBX 017
bij voorbaat dank

1 like

Yep :+1: Top banden.

2 likes

Hoi. Ik heb zelf de rubberenbanden a la Isofrane van ObrisMorgan en sinds vorige week ook 1tje van Borealis. Die van Borealis zit m.i veel soepeler dan die van Obris.
Ik zou als ik jou was die van Borealis proberen. Ik heb geen MM btw.
Sterkte met kiezen verder.
Vr groet Edwin

1 like

Ik heb ze van Obris Morgan gehad, van Borealis, CUDA en van Isofrane. Isofrane is elke cent waard. Het is ontzettend soepel en niet lang. Dus handig als je wat smallere polsen hebt. Daarnaast zijn de keepers erg goed van Isofrane.

Toevallig vandaag eentje om de pols, zit heel comfortabel. Beter dan de originele Panerai rubber band naar mijn bescheiden mening.
Het rubber is dik en zacht, trekt totaal niet, en de gaatjes zitten dicht bij elkaar dus voldoende mogelijkheid om de perfecte maat te vinden.

de Subdelta Periscope is met een Isofrane geleverd, dat was mijn eerste ervaring met deze banden.
Jammergenoeg heeft Isofrane maar één model, want vanwege de kwaliteit en het draagcomfort zou ik best wel een isofrane als “standaard band” bij mijn horloges willen gaan leveren…

Geen ervaring met Isofrane, heb er een van Bonetto Cinturini en die is meer dan prima!

Heb twee Isofranes (22mm en 24mm), buitengewoon tevreden mee - al een jaar of 3 en gewoon nog als nieuw.
De originele gesmede buckle vind ik ook geweldig, stukken mooier dan het goedkopere alternatief.
Kost wat, maar dan heb je ook wat!
Enige puntje vind ik de ‘strap keepers’ (de lusjes zeg maar) die af en toe wat lastig blijven gaan. Metaal (zoals het origineel?) was misschien handiger geweest.

De isofrane is top, de obris morgan zijn goedkoop maar voor de rest een ramp om te dragen, de crafter blue zit er n beetje tussen.

Coole uitstraling, draagt lekker en ruikt redelijk in tegenstelling tot veel andere rubberen banden. Ze zijn alleen prijzig.

Gr. Roel

Isofrane is baws. Doe het.

1 like

E90…en vind je het niks, verkoop je hem weer met gemak voor een redelijke prijs hier op HF…:+1:

2 likes

De oranje is overigens wel gevoelig voor verkleuring aan de randjes

IK heb isofrane in zwart besteld, donderdag aflevering

Ga je geen spijt van krijgen!
Heb er zelf ook 1 en is qua rubber echt mijn favoriete band.

1 like

thx

Topband :+1:t3:

1 like

Zodra de band binnen is zal ik een foto plaatsen, horloge is een Seiko MM300 SDBX017

1 like

Thanks @Spoon1! Heb er ook een besteld. Heb eerder de zwarte gehad. Heb dit keer een legergroene besteld. Ben benieuwd.

@Tarzey Plaats je een foto als hij binnen is?

2 likes

Isofrane is prima, ga je blij van worden. :thumbsup: