Zijn er hier op het forum mensen die ervaring hebben met een Breitling Superocean 2 44 mm A17392.
De twijfel is bij mij weer toegeslagen om mijn Submariner weer we te doen en een Superocean of Colt terug te nemen.
De Colt heb ik al een paar keer gehad en is mij goed bevallen, en heb vroegen ook een aantal Superocean’s gehad maar ben benieuwd naar de ervaringen van de nieuwe en dan met voorkeur op staal.
Al vast bedankt,
Heb ook eentje gehad. Bezel is in rubber en was in mijn beleving een serieus minpunt… verder super horloge maar aandacht werd steeds terug naar die rubber bezel getrokken.
Ik zou persoonlijk de sub niet wegdoen voor een SO… perssonlijne smaak natuurlijk…
Succes met de keuze
Ik kan alleen zeggen… mocht je de sub wegdoen voor een Breitling, kijk dan ook eens naar een SuperOcean Heritage. En ja die heb ik dan naast een Colt Automatic en de SOH is echt mooi…
De Heritage heb ik gehad, in 42 mm met zwarte plaat en op de stalen band.
Super fijn horloge om te dragen, maar stoorde mij er op een gegeven moment een beetje aan dat de band niet aansloot aan de kast (wat natuurlijk bij een heritage niet hoort).