Ervaring met Christopher Ward

Bij mijn zoektocht op zoek naar een nieuw horloge ben ik terecht gekomen op de site van Christopher Ward.
http://www.christopherward.co.uk/default.aspx
Vooral de automaten (C5) met het ETA 2824 uurwerk spreken me erg aan. Op de site zag ik dat echter dat je alleen via de site een horloge kunt aanschaffen. Het ziet er allemaal goed en vertrouwd uit. Maar ik ben toch benieuwd wat de ervaringen zijn. Dus bij deze mijn vraag "Wie heeft er ervaring met Christopher Ward en hoe zijn deze ervaringen.

Alvast bedankt voor de reactie,

Jacob Wolf

ik heb zelf de C5SWT en hij bevant super als je zoekt met de functie kan je ook nog wel het eea hier over vinden.

de Comm met CW gaat heel goed binnen twee uur antwoord op je vragen en na de order had ik het horloge al in huis. ik kan je CW zeker aan raden.

even een beetje offtopic, een tijdje terug hadden we het hier over een concept van de Christopher Ward Kingfisher. Is daar ooit nog wat van terecht gekomen?

Groeten,

Stefan

Bezoek het CW forum eens: http://www.christopherwardforum.com/ De moderator Hans is een Nederlander…

Kun je aangeven hoe snel, na je bestelling, je het horloge hebt ontvangen? (Volgens mij is dat deel van je antwoord weggevallen) Daarnaast ben ik benieuwd of je extra kosten zoals BTW / invoerrechten hebt moeten betalen.

Voor alle aankopen binnen EU geldt dat er geen BTW / invoerrechten betaald hoeven te worden.

Dat zijn nog eens goede berichten.

Warroo Schreef:

Voor alle aankopen binnen EU geldt dat er geen BTW
/ invoerrechten betaald hoeven te worden.

Dat is uiteraard niet waar. Binnen de EU betaal je juist WEL BTW. Orders van buiten de EU zijn vrij van BTW.

Stefan,

Momenteel zijn we op het CW-Forum met een Limited Edition actie bezig. Een speciale versie van de Kingfisher wordt in een oplage van 50 stuks voor forumleden uitgebracht. Hier kun je er meer over lezen:

http://www.christopherwardforum.com/viewtopic.php?f=23&t=404&p=2650#p2650

Het gaat hier om een duiker met ETA 2824-2, 300M waterdicht.

Ik ben zeer tevreden over CW. Goede kwaliteit , goede leverings voorwaarden en desgewenst persoonlijk contact, wanneer er bijzonderheden zijn. Ook de prijs / kwaliteit verhouding is een plus waard.
Daar komt bij dat het op Hans zijn forum ( Christopher Ward forum ) heel prettig vertoeven is.

Kan de positieve berichten over CW bevestigen. Ik heb vorig jaar de C3 Malvern Chronograph gekocht. Een werkelijk prachtig horloge. Een aantal weken daarvoor intensief emailcontact gehad met Chris, geen vraag is teveel. UIteindelijk heeft Chris voor mij het horloge nog licht gewijzigd. Echt een super contact. Het CW forum is idd ook interessant om even te bezoeken.

Oei, dat is wel een hele gave duiker!
Iemand een idee van de prijs?

Na een uitgebreide verkenning en een mailwisseling met Hans, de Nederlandse Administrator, van het Christopher Ward Forum ben ik overgegaan tot de aanschaf van een C4 Malvern Automatic. Ik kan niet wachten tot hij binnenkomt. Ik zal te zijner tijd zeker een foto op het forum zetten.

Bedankt voor alle reacties.

Mvg,

Jacob

1 like

Leuk, alvast gefeliciteerd! Hier ga je geen spijt van krijgen lijkt me. :slight_smile:

Wellicht begrijpen Snooker en ik elkaar verkeerd.

Producten die je van buiten de EU haalt krijg je mogelijk tax free geleverd… Maar waarschijnlijk krijg je - zeker bij een horloge - 19% BTW om je oren.

Bij EU verkoop (op auto’s na) niet!

LEUK! laat ons weten!!

Met rubberen band BP 220,- met metalen band BP 250,-

Ik heb onlangs mijn C5 besteld, en alles is snel & perfect verlopen.
De horloge mooi verpakt voor verzending, fraaie doos (zeker voor het geld dat de horloge kost), boekje, …
En de horloge ziet er ECHT wel goed uit.

Ik heb trouwens per ongeluk 2 horloges besteld (puur mijn fout hoor). Heb al contact opgenomen, en hij neemt ze gewoon terug als ik wil. Tenzij iemand van het forum hier ze wilt kopen (als je vb niet graag over internet koopt)

Ik heb inmiddels bij Christopher Ward een horloge besteld. Het resultaat kun je zien in mijn bericht “Nieuwe aanwinst”

Bedankt voor de reacties

Ik heb zojuist de meest recente ontwerpen van de Limited Edition binnen gekregen:

Meer info voor de geinteresseerde is hier te vinden:

http://www.christopherwardforum.com/viewtopic.php?f=23&t=404