Ervaring met de Amsterdam Watch Company

Een paar weken geleden \ou ik mijn dochter wel even leren schaatsen. Gemakshalve vergat ik maar even dat het voor mij ook vijftien jaar geleden was dat ik geschaatst heb. Binnen de kortste dus hard onderuit. Zo hard dat mijn speedmaster naast me op het ijs van de Jaap Edenbaan lag. Pennetje van de band volledig krom.

Ergens onderweg ben ik het aanzetstukje van de band kwijtgeraakt (ja, dames en heren, wees gerust. Ik heb me voor mijn kop geslagen!)

Op naar de AWC dus en daar hebben ze het gepresteerd om binnen een week een nieuw aanzetstukje op te duikelen. Voor een band van meer dan 30 jaar oud! Voor een zeer schappelijk bedrag kon ik mijn Speedmaster weer om.

Natuurlijk is de AWC ook een gewone winkel waar omzet gedraaid moet worden maar ik vind dit een buitengewoon goede service en het getuigt van liefde voor het product. Hulde!

5 likes

Leuk om te horen, goed dat je je Speedmaster weer kunt dragen, wees voorzichtig! :wink:

AWC is naar mijn mening een van de beste zo niet de beste juwelier van Nederland!
Altijd goed geholpen en ze nemen ruim de tijd om met je te praten. Zelfs over horloges die ze niet in het assortiment hebben. Gewoon omdat horloges duidelijk hun passie is.

En je zei het zelf al, hoe kon je ooit gaan schaatsten met zo een horloge.
Maarja alles weer goed, dus nog veel plezier ermee!:slight_smile:

Bij AWC hebben ze passie voor onze hobby, en kennis van zaken. Dat is bij andere juweliers wel eens heel anders…

gr,
Hans Mennink

Zelf ook goede ervaaringen met AWCo. Echte liefhebbers in hart en nieren.

Ach Misha daar moet een Speedmaster maar tegen kunnen vind ik. Ik was vooral kwaad op mezelf omdat ik dat aanzetstukje verloren was.

Dat is het voordeel van Omega

Ik kocht een poos geleden een de ville waar een klein damesuurwerk in zit.
de vorige eigenaar had de wijzerplaat er iets te hard opgedrukt waardoor de rand van het uurwerk zichtbaar was door de wijzerplaat.
Ik vroeg bij Den Hoed in Rotterdam of hier nog wat aan te doen was, Hij noteerde wat nrs uit de kast en binnen 2 weken had ik een volledig nieuwe wijzerplaat van de omega fabriek goedkoper dan als je een plaat laat opmaken.

Rob ik denk dat je blauwe plekken er langer over doen om weg te gaan. :wink:

1 like

Wie is Den Hoed in Rotterdam, als voormalig Rotterdammer behoor ik die toch te kennen.

Orologio Signaturis Temporis.

Ja dat zou je toch wel zeggen dat je het dan had moeten weten.

Deze zaak zit al sinds mensenheugenis in Rotterdam ik weet niet meer de eerste straat volgens mij was dat in het oude noorden. maar daarna zat hij aan de admiraal de ruyterweg en nu zit hij wat verder weg aan de Alkmaardermeer in Zevenkamp.

is een behoorlijk grote fourniturenzaak voor horlogeonderdelen. tel 010-2202014

Even dit topic een schopje geven.

Vorige week een tooltje gekocht bij awco, thuis kwam ik er achter dat ik een hele toffe speedmaster kaart er bij had gekregen. Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gebeld of ik tegen betaling nog een paar mocht hebben. Zonder enig probleem of kosten kreeg ik een paar dagen later dit op de mat:

Hartstikke bedankt Roel!

10 likes

Via facebook werd ik benaderd door een medewerker van AWCO voor mijn te koop staande daydate. Na een korte berichtenwisseling werd ik uitgenodigd om hem in 't eggie te showen.
Na een hartelijk ontvangst snel tot overeenstemming gekomen. Ik kreeg een eerlijk bod van AWCO en de afhandeling was ook perfect.

Kortom: een erg goede ervaring en ik zou zeker vaker aan hen verkopen of horloges daar kopen.

1 like

1 November een Squale 1521 aangekocht bij AWCO.

Werd de volgende dag al geleverd! :+1:

Reactietijd via email is ook erg vlot bij AWCO.

Zou er zeker weer kopen.

Dikke prima! :+1:

1 like