al een poosje op jacht naar mijn eerste horloge, 99% zeker dat ik de seiko alpinist ga aanschaffen. Maar denk dat ik er graag nog een naast wil hebben. Nu heeft iemand me een geckota c-01 gelinked en het lijkt me eigenlijk wel een mooi horloge om de alpinist aan te vullen.
Alleen vroeg ik me af of mensen enige ervaring hebben met dit horloge of iets wat je er over hebt gehoord.
Ik hoor het graag!
Ik ga een horloge toch meer dragen als een sieraad dan dat ik er echt de tijd mee ga lezen. Geen issue voor mij denk maar snap wel dat dat een min punt kan zijn, en inderdaad handige video!
ja had de BOR gevonden, de leren band leek anders maar weet ik niet zeker. Mischien dat ik dit nog navraag want die panda zit mij behoorlijk aan te staren…
Ik bedoelde in deze ook niet dat het uniek voor Geckota is.
Ik let er altijd op bij chrono’s of er wel een lopende secondewijzer is,ik had deze Geckota en tijd geleden al gespot maar viel voor mij af om bovenstaande reden.
oke duidelijk. Geen afknapper voor mij, hoeft niet perse allemaal te bewegen. Alleen bij de seiko 6139 heb ik de chronograaf standaard lopen maar dat is beter voor het uurwerk van bijna 50 jaar oud.