Heeft iemand ervaring met de St. Gallen Premium horlogeopwinder van Klarstein?
Ik heb al een tijdje de uitvoering met 4 plaatsen:
en die bevalt prima. Nagenoeg geruisloos, flexibel instelbaar, prima apparaat.
Heb nagenoeg dezelfde voor 2 horloges, maar dan de ronde versie met schuifraampje voor de horloges en zonder led. Die doet prima zijn werk, maakt weinig geluid (na iets meer dan een jaar weliswaar iets meer dan aanvankelijk) maar het stoort niet naast het bed. Ben er tevreden van.
heb ook nagenoeg hetzelfde model gekocht en meteen uit de doos uit elkaar gehaald,
deze was maar voorzien voor twee horloges zoals uw afbeelding en heb deze omgebouwd voor vier horloges.
en wat @ForgottenDecay beschreef in zijn antwoord zijn ze inderdaad geruislozer dan de andere winders die ik heb 
in totaal heb ik 24 horloges op winder staan

Ik ben tevreden over de KLARSTEIN “single”- uitvoering: zoals gezegd; veel instellingen, redelijk geruisloos en een van de goedkoopste winders die ik kon vinden. Hoewel design erg futuristisch is, werkt hij bij mij al een jaar probleemloos.
Mijn Klarstein voldoet prima. Ben er tevreden over. Zou de mijne niet op het nachtkastje zetten ivm het geluid. Prijs/kwaliteit 
Baas boven baas, of klink ik nu jaloers 
neen hoor
maar ik heb iets met “grap en go” en niet steeds die dingen eerst juist te moeten zetten, ik wissel namelijk nogal veel en heb ook nog handwinders (die ik wel moet juist zetten) en ook nog enige quartz en eco-drive horloges.
dus het scheelt weer in tijd dat ik de automaten ook gewoon op de pols kan zwieren zonder al die poespas

Ik heb deze gehad. Heeft het amper een jaar uitgehouden. Na een paar maanden stopte een led lampje al. Waardeloze troep. Maar je krijgt waar je voor betaald. Paar dagen blij geweest door de lage aanschafprijs, maar daarna eindeloze ergenis.
Dit is slechts mijn mening.
Inmiddels overgestapt naar Swiss Kubik. Doet slechts een weekje pijn (aanschafprijs), maar daarna eindeloos plezier 
Begrijp ik best. Het goed zetten is ook niet mijn hobby
Tja, die LED hadden ze ook best weg mogen laten. Onnodige versiering; ik gebruik hem ook niet.
Inderdaad. Als ik slaap moet de kamer donker zijn. Punt