Ervaring met Hermès?

Daar kan ik me iets bij voorstellen. Best wel bijzonder model.

10 likes

Volgens mij had jij juist een hele leuke collectie. Zat daar geen Moser tussen bijvoorbeeld? Echt een liefhebbershorloge.

1 like

Ik vind deze Cape Cod Martelee er goed uitzien op de plaatjes. Doet een beetje denken aan de Grand Seiko SBGZxxx van de afgelopen jaren uit de Master Collection, met die gegraveerde kasten.

2 likes

Ah, ja, liefhebberij afmeten aan verkoopcijfers. Goed argument wel.

Gelukkig maar :+1:

5 likes

Allemaal heel mooi, inderdaad. Het gaat er niet om van welk merk een horloge is, en of dat merk daarnaast nog wordt gebruikt voor kleding, of sieraden.

3 likes

Twee jaar geleden een dameshorloge van Hermès in de boutique in Amsterdam gekocht. Dat was een zeer prettige ervaring. Het horloge wordt nog steeds dagelijks met veel plezier gedragen.

3 likes

Geen ervaring met hermes, maar doe graag mee aan de discussie…

Een horloge liefhebber kan prima met een mode horloge overweg. Ik zou het zeker niet uitsluiten. Waar ik vooral een hekel aan heb zijn die prullaria van sommige mode merken die chinese bagger van tot wel 300 euro verkopen.

1 like

Wie wil Hermes ervaren?
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-hermes-slim-d-hermes-blauw/451516
Mooi horloge, by the way @Veblen

1 like

Thanks, mee eens :+1: Niet verwacht dat ik hem nu al weer te koop zou zetten, maar ja, expect the unexpected etc.

3 likes

Hmmm, toch vlot uitgekeken op dit Veblen-goed.
Mag ik vragen waardoor?

Modemerk

4 likes

Ik moet van mijn vriendin vragen of de eigenaar van een Hermes zich ook meteen beter gaat kleden.

1 like

Eindelijk iemand met echte ervaring zoals TS vroeg!
Voor de rest veel prietpraat hier :slightly_smiling_face:

1 like

Mooi experiment wel. Jij koopt die van mij, is je vriendin de (on)afhankelijke jury.

1 like

Ik ben niet meer te redden vrees ik.

daarnaast vind ik hem niet zo mooi :pensive:

Edit: ziehier → https://www.horlogeforum.nl/t/rolex-only-xxx/449198/1390?u=willemc

2 likes

Ik zeg, een Hermès misstaat niet… Dat je hem niet mooi vindt is van secundair belang. Dit horloge koop je puur voor het merkje.

1 like

Modemerkje.

FTFY