Ervaring met Invicta

check!

1 like

Ja hoor, fluitje van een cent!

Ervaring is prima, als je een model leuk vindt, wacht even tot het in de aanbieding komt en koop nooit tegen de ā€˜standaard retailprijs’.

4 likes

Valt dit nu onder ā€œkiloknallersā€ of ā€œplofklokkenā€ :thinking:

2 likes

Ik heb de Pro Diver 8926 een tijdje gehad. Op zich niet zo veel mis mee, behalve dat hij erg dik is en dat lelijke gegraveerde logo aan de zijkant heeft. Ik zou zeggen spaar door voor een San Martin Water Ghost als je een subby homage zoekt. Veel beter.

Kiloklokken, aan het formaat te zien.

2 likes

Net zo massief als die 18kt gouden duiker die alleen een gouden bezel insert had :innocent:

Die kan ik alleen via ali-expres kopen klopt dat?

Ik ga niet mee in de hype rond Invicta; ze zijn niet uniek.

7 likes

Ik heb (o.a.) een ā€œmaster of the oceanā€

Met een Ronda quarts. Loopt al maanden op de seconde met de zender gestuurde klok.

Ik kan deze uitvoering helaas niet meer vinden op de invicta site.

4 likes

Doet prima zijn werk.

5 likes

Ja. Nou en? Ze verschepen hem ook vanuit Belgiƫ.

Dat is geen aanval… Ik wou het gewoon even zeker weten : )

Je kunt ze ook op ebay vinden, maar dan voor meer dan via ome Ali.

1 like

Even een pluim aan Invicta Watch Group uitdelen:
Had even geleden een leuke Glycine Airman zonder doosje door ruil verkregen. Ik twee weken terug naar Invicta gemaild, want vond het toch wel aardig daar een Glycineverpakking omheen te kunnen doen, met de vraag hoe ik zo een ding kon aankopen. Op de Europese site was het namelijk niet te koop maar via de site (invictastores.com) van de afdeling in de Verenigde Staten weer wel, alleen wilden zij het niet naar NL verzenden.
Krijg ik na een tijdje een mailtje terug met de boodschap dat ze helaas geen losse doosjes verkopen. De klantenservice had er echter nog wel eentje liggen die een kleine beschadiging had en of ik even m’n adres wilde mailen zodat ze het me kosteloos konden opsturen. Zo werd ik toch weer blij verrast door een bedrijf waar sommigen in 2016 nog twijfels bij hadden toen ze Glycine overnamen.
Invicta :+1: wat mij betreft.

edit: alles verliep via glycinestore.eu maar dat is uiteindelijk toch ook Invicta volgens mij

5 likes