Ervaring met Invicta

Goede dag horloge vrienden,
Ik ben misschien een beetje onoplettend maar ik zie hier niet heel vaak Invicta voorbij komen. Wat zijn jullie ervaringen met dit merk? Zelf zit ik te loeren naar een Pro Diver (ik weet nog niet precies welke). Wat zijn jullie ervaringen met het merk en met hun Quartz en automaat lijn?

1 like

:popcorn:

16 likes

Ik heb er zelf goede ervaring mee, zowel quartz als automaat in de collectie.

Dat is mooi om te horen. Welke heeft u als ik vragen mag?

Ik heb er zelf geen, maar sommige ontwerpen zijn heel gaaf.

22 likes

Ik zou die rechter wel willen lanceren met een kanon.

20 likes

Ik heb 2 automatische pro divers en een quartz speedway model

Het merk is opgericht door Jean-Luc Picard heb ik recentelijk geleerd

22 likes

Ik heb er één gehad (pro diver 9307), was redelijk (waterdicht, band rammelde) maar waar ik echt aan ergerde was dat het glas niet helemaal recht zat (aan de ene kant van de plaat hoger dan aan de andere kant). Op zich niet verschrikkelijk voor een horloge onder 100 euro maar voor mij was het de reden om toen terug te sturen.

1 like

Invicta?

1*dJgmREx4G4sr4LYZzKb3fQ

Nee dankje :wave:t2:

2 likes

Ik heb heel kort een Grand Diver gehad, type Invicta 3045 met het betrouwbare Seiko NH35 automatisch uurwerk. Was voor mij wat te groot op de pols, maar dat is altijd persoonlijk. Succes met de zoektocht!

1 like

Spaar heel even door en koop een Seiko of whatever ander merk.

2 likes

Er is er maar 1 die daar wat over kan vertellen :wink: -> @Chillekasper

2 likes

Ik hoor van veel mensen dat de Pro Diver serie prima is voor het geld. Ook onlangs iemand die onlangs een nieuwe Invicta thin heeft gekregen en er meer dan tevreden mee is. Denk dat eentje is die onder de radar blijft.
Natuurlijk heb je daarnaast ook die hele grote joekels, het moet je liggen. Zo niet dan zijn er dus een paar opties die ik al noemde.

Tjah en je hebt natuurlijk vintage. Daar kun je goud (letterlijk) vinden voor bijna geen geld.

6 likes

Ik heb interesse in goud voor bijna geen geld. Waar kan ik dat vinden?

1 like

Ik help alleen mensen die ik persoonlijk ken aan zulke dealtjes. Omdat anders te veel mensen makkelijk ermee willen scoren. Een massief gouden chrono voor paar honderd euro scoren is natuurlijk erg leuk omdat hij dat alleen al vanwege het goud waard is.:grinning:

3 likes

Invicta is een leuk merk en veel waar voor je geld!
Ik heb er wel een paar gewoon om te kijken wat het is voor dat geld.
Pro diver leuk kost weinig maar rammel bandje dat is wat minder.
Grand diver groot maar hele goede degelijke band en zware kast iets duurder.
De grand divers draag ik nog wel eens.
Al met al een leuk merk die onterecht zwaar onder gewaardeerd wordt hier bij HF. Jammer.
Alleen met die inkoop actie vergeleek iedereen hier het opeens met en Rolex.
En dat was weer overdreven natuurlijk.
Ik heb meer dan genoeg om te vergelijken! Zie duiker only.

6 likes

Ik heb deze even in bezit gehad. Best een leuk ding voor het geld.

5 likes

Ik hoor over rammelde bandjes voor de Pro Diver. Is het makkelijk om er een ander bandje op te zetten?

1 like

Ja hoor, is een standaard maat 20 of 22 meestal

1 like