Ervaring met koper fugit, graag ook mijn tweede post in dit topic lezen.

@fugit wilde van mij een horloge kopen en deed een bod. In eerste instantie wilde ik niet op dat bod ingaan omdat ik het te laag vond.

Na een tijdje ben ik alsnog akkoord gegaan met het bod en hem een mailtje gestuurd dat hij het horloge, indien hij nog geïnteresseerd was, voor dat bedrag mocht kopen. Hij wilde nog wel voor dat bedrag dat het horloge dan ook op mijn kosten verzonden werd. Vond ik natuurlijk niet tof maar ben toch akkoord gegaan waardoor hij met “deal, verkocht dus” reageerde.

Ik gaf mijn rekeningnummer door en gaf aan dat ik het horloge zou verzenden zodra ik het geld ontvangen had.

Daarna kreeg ik een mailtje dat hij “geen tijd” had en daarom het geld pas de volgende week zou overmaken. Toen begon ik er al een hard hoofd in te krijgen maar omdat ik niet om het geld verlegen zit ben ik opnieuw akkoord gegaan. Maar “geen tijd” om geld over te maken vond ik al een onzin verhaal eerlijk gezegd.

En ja hoor, vandaag kreeg ik een mailtje dat hij “de handen niet op elkaar kreeg” en moest afzien van de aankoop.

Kortom, onbetrouwbaar persoon, ik zou er niet teveel tijd aan verdoen.

10 likes

Altijd goed om te reageren, mijn excuses, voor mijn gewiebel, ik had inderdaad afgesproken om het horloge te kopen, maar er kunnen soms dingen tussendoor komen die andere prioriteiten aangeven, mijn schuld, ik kan het niet terugdraaien, maar het is gebeurd

20 likes

@fugit heeft sportief gereageerd op bovenstaand bericht, zijn excuses aangeboden en het geld voor het horloge alsnog overgemaakt zodat de eerder gesloten deal toch nog doorgang heeft gevonden.

Kortom; fugit is een man die verantwoordelijkheid neemt en daar heb ik veel waardering voor.

Excuses dan ook aanvaard en ik heb respect voor de manier waarop hij het alsnog heeft rechtgezet en wens hem veel plezier van zijn mooie nieuwe horloge!

19 likes