Ervaring met korting op Tag Heuer horloge

Zoals bijna elk lid hier ben ik op de hoogte van de gekte rond de prijzen van de horloges van sommige merken. Bij deze merken is denk aan korting al uit den boze.

Nu ben ik niet op zoek naar een horloge uit deze hoek maar naar de pas uitgekomen Tag Heuer Carrera 39mm list €2550,- (WBN2110.BA0639)

nu ben ik ervan op de hoogte dat Tag Heuer nou niet echt bekend staat als waardevast en dat de waarde nogal een klap krijgt na aankoop hier stoor ik mij ook zeker niet aan. (koop dit horloge niet als investering)

Weet iemand wat voor korting ik zou kunnen krijgen op dit horloge bij een AD?

Bij de juwelier waar ik meestal mijn horloges koop krijg ik standaard 10% maar vroeg mij gewoon af wat jullie ervaringen zijn met korting op horloges van Tag Heuer bij een AD.

Alvast bedankt.

1 like

10 % moet sowieso lukken. Anders gewoon weglopen.

1 like

10 minimaal, met een fijne verkoper kan 15 ook nog wel.

1 like

Op chrono24 is de goedkoopste €2080, hou dat als ondergrens aan?

2 likes

Dat is snel verdiend ja.

1 like

Ik heb een tijdje geleden inderdaad, zonder al te veel moeite, 15% op een nieuwe TH gekregen.

1 like

Bedankt voor deze informatie, ga dan gewoon voor 15% moet dus te doen zijn bij een bekende juwelier.

De outlet in Roermond heeft toch eens in de zoveel maanden een sale waarbij er zo’n 30% van de Tag Heuer collectie gaat?

1 like

Ik vermoed niet dat daar snel een nieuw model komt te liggen.

1 like

Gok ook dat ik deze niet in de outlet ga vinden….

De TAG Heuer outlet store in Roermond heeft altijd sale met minimaal 30% korting.

Afgelopen zondag nog geweest maar ik zag echt niks liggen waarvan ik dacht, die zou ik willen hebben.
Maar TH is toch echt zo een merk wat je altijd met een korting koopt, zou er echt ooit iemand zijn geweest die daar full retail voor betaald?

Kunt Peter eens vragen van Eugene van Baal te Nijmegen

Ja:

3 likes

Auw.

1 like

Ik heb er al 13 jaar plezier van en wordt nooit verkocht.

10 likes

Bestellen in gran canaria

Daar liggen de prijzen al 15% lager ivm BTW. En kan je vaak nog eens 20% korting krijgen op tag Heuer, omega Breitling etc.

1 like

Welke winkel is dit? Heb gezocht maar kom er niet echt uit.

Ik wil graag een recente Aquaracer kopen en kreeg vroeger bij TH al best wat korting zelfs zonder vragen. Als iemand nog een betrouwbaar adres weet hoor ik het heel graag!

1 like

In Roermond staan er een heleboel met minimaal 30% korting.

Zie ergens een ander topic hiervoor, succes :+1:t2:

1 like

Dankje. Had ik al gecontroleerd maar die hebben alleen de wat oudere modellen op het moment. Ik kan natuurlijk een paar jaar wachten, dan lost dit probleem zichzelf op…

1 like