Mike

@Mike heeft mijn Oris Aquis overgenomen. Hij is vriendelijk, fair, heeft snel betaald en heeft al een goede geschiedenis op het forum.

Ik kan aanraden om zaken met hem te doen. Betrouwbare vent!

1 like

Mijn Phoibos Sentinal verkocht aan @Mike
Zeer goede ervaring en prettige communicatie!

@Mike omega doos geruild , prachtig en op één dag van NL naar Belgie, een record
Bedankt Mike

1 like

Wederom een leuke deal met @Mike gedaan vandaag. Dit was niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste. Erg betrouwbaar forumlid…
met Mike kun je blindelings zaken doen :+1:

1 like

1 dag geleden postte ik de oproep dat ik opzoek was naar een Phoibos wavemaster.
Nog geen halfuur en een aantal berichtjes verder was de deal gesloten met @Mikos92
Horloge kwam vandaag in goede orde aan, mooi verpakt en alles compleet.
IMG_20190425_115901

Aanrader!

1 like
3 likes

Vandaag mijn Oris Pointer aan @Mikos92 mogen verkopen.
Erg prettige ervaring om kennis te maken met Mike. Fijne communicatie, komt zijn afspraken na en het is ook nog een vriendelijke vent.
Tnx voor de vlotte deal Mike. Geniet van de NA :+1:

2 likes

Crafter blue bandje overgenomen van @Mike voor mijn Seiko turtle! :turtle:

Prima communicatie; snel verstuurd én met zorg ingepakt inclusief de juiste -passende- pushpins!

Top geregeld dus! :+1:

2 likes

Twee leuke Casio’s van Mike overgenomen, leuke snelle deal, helemaal top!

Horloges goed verpakt en in uitmuntende staat aangeleverd gekregen, voor herhaling vatbaar :+1:

Thanks @Mike!

1 like

Een zeer plezierige verkoop ervaring gehad met Mike. Hij heeft mijn Citizen Promaster overgenomen. Zeer gezellige communicatie en ook zeer vlot allemaal, betaling ook direct geregeld. Kortom…the way we like it. Een absolute aanrader!!! :ok_hand:

2 likes

Gisteren mijn nieuwe Orient aan @Mike mogen verkopen.
Ultra snelle transactie en fijne communicatie.
Immer wieder! :+1:t3:

1 like

Keurige ruildeal gemaakt met @Mike

Prima communicatie, goede onderhandeling en snelle verzending. Een deal zoals je hem altijd wil maken.

Je raadt het al, ik raad het handelen met Mike aan :+1:t2:

1 like

Oris rubberen band met Oris vouwsluiting overgenomen van Mike @Mike naar grote tevredenheid. Goede prijs, razendsnelle en nette verzending en prettige communicatie. Warm aanbevolen! :smile:

1 like

Prachtigd Oris overgenomen van @Mike en net als ik eerder heb ervaren wederom prettige communicatie, snelle deal en keurige afhandeling! Topper!

2 likes

Stoer bandje verkocht aan @Mike. Prima afhandeling en netjes berichtje bij ontvangst.

1 like

Goede deal gesloten met Mike (@Mike).

Prima en vlotte communicatie, realistisch voorstel en vooral prettig om zaken mee te doen. Aanrader!

Veel plezier met de Oris Mike! :+1:t2:

1 like

Leuke deal gemaakt met Mike voor de Hamilton! Snelle verzending en horloge ziet er top uit.

Bedankt @Mike en :+1: ook voor de communicatie!

1 like

Leuk verkoopmoment gehad met @Mike
Bleek dat hij een echte ORIS fan is en hij heeft van mij daarom wat extra’s gekregen :smiley:
Veel plezier ermee :+1:t2:

Al met al een leuke en prettige ervaring.
Kan ik iedereen aanraden.

1 like

Bandje overgenomen van @Mike
Vlotte en vriendelijke reactie en snelle verzending.
Bandje was prima in orde.
Voor herhaling vatbaar :+1:t3:

1 like

Leuke ruildeal kunnen maken met @Mike.

Snel en vriendelijk in de communicatie en alles perfect verlopen, aanrader!

1 like