Ervaring met PVD cases (Hamilton Khaki Field Auto Chrono)?

Ik vraag dit omdat ik de Hamilton Khaki Field Auto Chrono wel zie zitten. Ik kijk al een tijdje naar een chrono en zou ook graag een all black in de collectie willen hebben. Daarnaast ben ik altijd gecharmeerd geweest van het merk Hamilton en zou deze zou gezien mijn budget de perfecte keuze zijn.

Wat is jullie ervaring met PVD cases? Krast het snel?

1 like

Goed

Nee, tenminste niet bij mijn:

Want die ziet er nog uitstekend uit, na enkele jaren heel regelmatig dragen, zonder haar als een kasplantje te behandelen.

Thanks! Dat stelt me al wat meer gerust.

Het krast in mijn ervaring niet sneller dan een ‘gewone’ stalen kast. Daar hoef je het zeker niet voor te laten!
Gave Khaki trouwens :grin:

ik heb deze

krast zeker niet sneller dan een normale kast.

Ik heb ook laatst een PVD coated Hamilton besteld (die pas over een paar weken geleverd wordt) en ik vraag me hetzelfde af. Ik heb PVD altijd ontweken maar nu ik er over nadenk heb ik ook nooit problemen of beschadigingen gehad bij zwart gecoate fashion horloges dus het lijkt me sterk dat dat bij een Hamilton wel zou zijn.

Ik heb een pvd Victorinox na 4 jaar om de pols zit de laag er volledig op

Ik heb een PVD Maurice Lacroix. Ziet er nog prima uit!

Het is er zo één:

Je kunt hem trouwens overnemen als je interesse hebt…

Dank jullie wel voor de positieve reacties, nu maak ik me een stuk minder zorgen om eventuele beschadigingen. Ik ga er nog even een paar nachtjes over slapen en als ik hem dan nog steeds graag wil ga ik hem bestellen :smiley: