Ik vraag mij af hoe ik een ( positieve) ervaring kan delen betreft een verkoper. Ik heb in het groene topic reeds gezocht op de verkoper zn gebruikers naam en helaas geen resultaat. Nu kan ik blijkbaar ook geen topic daar aanmaken .
Maar ja ik zou toch wel een ervaring willen delen, dus hoe doe ik dat. Moet dat dan in de algemene topic?.
Graag advies , mvg
Niet, het is niet toegestaan als TL-1
Je bent al hard op weg naar TL-2 aan je statistieken te zien. Nog even geduld…
TS lijkt goede intenties te hebben dus wat mij betreft een reactie en een like. Des te eerder heeft hij TL-2………
Dat heeft geen invloed op zijn TL. Er is maar één criterium, je moet 365 dagen actief zijn op het forum. Desalniettemin een like voor TS.
Als je een jaar lang het forum bezoekt terwijl je gewoon mee doet ben je meestal het heertje. Met een jaar bedoel ik 365 dagen waarop je een bezoek hebt gebracht. Die kunnen verspreid zijn over meer dan een kalenderjaar.
Zo te zien zou het in handbereik kunnen zijn.
Ok, ben ik weer wat wijzer. Ik wacht af tot ik een niveautje gestegen ben en dan doe ik alsnog mn ervaring( en) delen. Bedankt zover voor de info
Welke aspecten van je gedrag zijn van belang voor het wisselen van een Level?
- het aantal gelezen berichten;
- het aantal posts (reacties) dat je hebt geplaatst;
- in welke mate jouw reacties of topic(s) leuk/nuttig worden gevonden, uitgedrukt in ontvangen ‘likes’ - bedoeld om waardering te kunnen meten;
- hoe vaak jouw reacties of topics (terecht) zijn geflagged als ongepast of spam (waardoor je kunt degraderen!);
- het aantal dagen dat je (ingelogd) op het forum bent geweest in een periode van 100 dagen.
Ben toch echt van mening dat dat niet meer actueel is.
Ik heb het een paar minuten geleden gekopieerd uit het FAQ deel. Als dit niet meer actueel zou zijn, was het toch aangepast of verwijderd dunkt me?
Maar goed, ik hoef geen gelijk dus verdere (re)actie niet noodzakelijk…………
Het is zeker niet meer actueel. Die 100 dagen klopt al niet meer. Dat zijn er, zoals hierboven meerdere malen genoemd, 365.
Je krijgt het dus ook niet.
Of je.maakt een apart topic aan om de veren te steken…
Dat wordt dan helaas weer verwijderd. Anders had ik voor jou alleen al een apart topic gemaakt @Serge2.
Als het om een NA gaat zou je een topic kunnen aanmaken in algemeen waarbij je iets verteld over deze aanwinst, en terzelfdertijd tijd een shoutout naar de verkoper doet. Meer kun je als TL1 niet doen.
Erg vriendelijk