Ervaring net gekochte Hugo Boss!

Hallo Forumleden,

Zoals een paar van jullie weten heb ik precies 4 dagen geleden de Hugo Boss horloge binnengekregen. Hiervoor had ik al een topic gemaakt of ik het wel of niet moest doen, zoals jullie weten heb ik het toch gedaan. Nu vraag je je zeker af waarom ik dit topic maak?

Het eerste probleem was met de schroef waarmee je de wijzerplaat en datum mee verandert. Deze zat helemaal dicht, dus moest ik hem open draaien. Nadat ik hem had opengedraaid kon ik hem nog 2x naar achter klikken om de wijzerplaat en datum te veranderen. Ik ging er vanuit dat ik hem daarna weer volledig dicht kon draaien, maar dat bleek niet zo te zijn dus dat vond ik al raar.

De eerste 1 of 2 dagen was ik ook tevreden over de Lume, het hoefde maar een beetje donker te zijn en hij gaf al goede lume. Nu de 4e dag merk ik bijna niks meer van de lume. Hij geeft een klein beetje lume als het pikkedonker is. Ik moet de horloge echt voor mā€™n neus houden om duidelijk de tijd te kunnen zien

Ook staat er op de achterkant een klein stickertje dat ik in de 2e maand van 2019 de batterij moet vervangen. En als laatst heb ik al last van kleine krasjes op het zilverenbandje, geen idee hoe die er komen en of dit normaal is.

Nu zit ik erover na te denken om het horloge te retouren en voor 'n echt merk te gaan zoals Citizen. Dit horloge had ik al op het oog. https://www.juwelierswebshop.nl/citizen-horloges/citizen-horloges-heren/citizen-bn0100-51e-horloge-eco-drive-staal

Het gaat om dit horloge (en heb 'm voor 205eu gekocht op een andere site) https://www.bol.com/nl/p/hugo-boss-black-deep-ocean-hb1513230-horloge-staal-zilver-46-mm/9200000048053705/?Referrer=ADVNLGOO002038-G-44939418360-S-312219286483-9200000048053705

1 like

Retourneren en iets van echte kwaliteit kopen.

1 like

Best wel prijzig voor een simpele quartz.

1 like

Gewoon zoā€™n Seiko Rolex kopen dus.

Nog steeds yes sir :smile:.

9 likes

Goede ervaring, nu op naar de volgendeā€¦

9 likes

Daar gaan we dan

Edit: nee even serieus, fijn dat je het nu in ziet.
Flink eigenwijs ben je wel geweest, maar dat is alleen maar goed af en toe :upside_down:

Dus gewoon terugsturen die hap.

6 likes

In je vorige topic is geloof ik 200x geadviseerd niet voor het Boss horloge te kiezen maar bv voor een Citizen, dus wat is nu eigenlijk je vraag ???
Ongelooflijk !!! :disappointed:

13 likes

Zoals ik toen al zei, zei ik als dat dit kon gebeuren en dat ik het zelf wil ervaren. Nu is de vraag welk horloge ik het beste kan nemen die ongeveer dezelfde style heeft tussen 200 en 350eu. En er is niet 200x geadviseerd om niet voor het HB horloge te kiezen, er waren ook standpunten die goed waren om er wel voor te kiezen.

2 likes

Had je nu toch maar een beetje geluisterd naar al het goed gemeende advies wat je op je 1ste topic gekregen hebt ā€¦
Terugsturen die handel !!!

3 likes

Ik zou kiezen voor degene die je in gedachte hebt. Dan heb je hem het snelst binnen want uiteindelijk : [quote=ā€œDaan_073, post:8, topic:108638ā€]
zei ik als dat dit kon gebeuren en dat ik het zelf wil ervaren
[/quote]

:wink::+1:

Dan zullen de huidige adviezen in dit topic weinig waardevol zijn :wink:

3 likes

Lees gewoon je vorige topic nog eens door, staan meer dan genoeg goede adviezen in.

4 likes

Ik zeg ook niet dat dat niet zo is, ik zeg alleen dat er ook goede punten werden opgenoemd om voor de fashion watch te gaan.

Nou hier dan nog tegen beter weten in een suggestie: :thumbsup:
Deze Citizen is ook wel geinig, Titanium , eco drive, saffier glas.

Komen nog wel invoerrechten bij maar dan zit je alsnog prima binnen het budget.

1 like

Ik zou contact opnemen met de verkopende partij en melden dat je een niet goed werkend horloge hebt ontvangen en vragen om een nieuw exemplaar.

Als je een Citizen besteld, is er ook een kleine kans dat er iets niet goed mee is en je deze moet retourneren.

Maandagmorgen exemplaren heeft ieder merk helaas.

Even los van het feit dat ik eerder een horloge van een echt horlogemerk zou aanschaffen ipv een modemerk.

2 likes

De hugo boss topics zijn best wel vermakelijk om te lezenšŸ™ˆ. Een wijze les voor ieder om alleen nog maar dit type horloges te kopen:P

Je moet een keer leren. Ik ben ook begonnen met Fossil horloges van de V&D, elke 2 maanden een nieuwe uitzoeken zonder enige voorbereiding.

Precies. Ik ben ooit begonnen met een Profuomo horloge. :see_no_evil:

1 like

Dat is best impressive. Gelukkig heb ik die verleiding altijd kunnen weerstaan. Vandaar ook dat de V&D weg isšŸ˜‚