Ervaring/tip Bulova moonwatch?

Beste HFers

Ik ben al een tijdje op zoek naar de Bulova moonwatch, maar ik vond hem overal best prijzig. Totdat ik hem op deze site aantrof:
http://www.bikers-stmichel.nl/bulova-moonwatch-96b258-wit-p-243.html
Hij wordt hier aangeboden voor €119,35!? Is dit te goedkoop of is dit werkelijk de prijs? Ik had een beetje rond gezocht op deze site en vond nog veel meer aanbiedingen(eigenlijk alleen maar).

Wat vinden jullie hiervan?

Gr. Michiel

Ja. Mijn idee is dat je CC gegevens geskimd worden op zo’n site. Het is de website van een motorclubje, that ain’t right.

Het antwoord weet je wss zelf al

Snel wegwezen! Persol zonnebrillen voor 25,- :interrobang:

Laat ik dit horloge nou toevallig zelf ook al een tijdje in de gaten houden. :sunglasses:

De goedkoopste betrouwbaar nieuw verkrijgbare is momenteel omgerekend 400 euro (via Amazon USA, geïmporteerd en wel!).

39

Dat wetende, wat denk je zelf? Een website van een zgn. motorbende in een Frans plaatsje, hmmm… :rofl: :joy:

1 like

Ja het was eigenlijk vrij logisch, maar toch…
de Bulova wordt denk ik iets te duur, dus ik ga nu opzoek naar een Seiko SRP775!

1 like

Onder de pak 'm beet 300~400 euro kun je een tweedehands Bulova momenteel ook wel vergeten denk ik, anders is het too good to be true met mogelijk alle gevolgen van dien.

[EDIT: bovenstaande gaat over de stalen uitvoering (96B258). De uitvoering met de leren band is goedkoper en beter verkrijgbaar.]

Er zijn weinig horloges onder de 500 euro die zo fluctueren in prijs als de bulova moonwatch.
Als ze nu 2e hands niet meer onder de 400 te krijgen zijn.

1 like

Klopt, jaartje terug ineens voor iets meer dan 300 op Amazon (UK) te krijgen. Nu moet je echt je best doen om hem onder de 500 ergens vandaan te halen. Na de link die ik hierboven heb gezet (vanwege gunstige wisselkoers dus plm. 400 euro) is de eerstvolgende een Italiaan die er € 480 excl. verzenden voor vraagt. Het heeft denk ik ook met de aandacht te maken. De ‘originele’ is voor een premium prijs over een veilingtoonbank gegaan, met alle media aandacht die daarbij hoorde… en toen was er ineens een markt. :wink:

[EDIT: bovenstaande gaat over de stalen uitvoering (96B258). De uitvoering met de leren band is goedkoper en beter verkrijgbaar.]

1 like

Op MP staat er eentje met de vraagprijs van 300 euros btw :+1: het bekijken waard lijkt me…

Gezien maar ik zoek hem met een stalen band enne het vervelende is dat de kast van de ‘niet-stalen’ uitvoering de lugholes op een andere plek heeft en de stalen band derhalve niet past, sowieso ook niet los te krijgen is trouwens…

Ik weet het. Heb zelf de stalen gehad.
Daar kan je met curved pushpins btw wel nato’s op zetten :slight_smile: dagge 't wit!

1 like

Die had ik ook gezien ja. Prijs is opzich niet verkeerd. Maar ja, nu moet ik kiezen of ik de Seiko SRP775 wil of de bulova​:grimacing::thinking:

Ziet eruit als een legitieme webwinkel!
Ik zou direct toeslaan!!! :sunglasses:

1 like

Op Amazon.com zijn het net dagkoersen voor de Bulova Moonwatch (op staal)…

Gisteren:

$379.92
AmazonGlobal Shipping + $12.40
Estimated Import Fees Deposit + $83.51
Total $475.83

Omgerekend: 406 euro

Vandaag:

$426.42
AmazonGlobal Shipping + $12.40
Estimated Import Fees Deposit + $93.29
Total $532.11

Omgerekend: 455 euro

Kan morgen wel weer andersom zijn trouwens. :sunglasses:

1 like