Hey iedereen,
Ik ben opzoek naar een “travel” watchcase, iets stevig. Iemand ervaring met MC-cases? Meer bepaald deze :
Lijkt me wel iets deftig. Of kan er iemand iets gelijkaardigs aanbevelen?
Alvast bedankt voor de input!
Hey iedereen,
Ik ben opzoek naar een “travel” watchcase, iets stevig. Iemand ervaring met MC-cases? Meer bepaald deze :
Lijkt me wel iets deftig. Of kan er iemand iets gelijkaardigs aanbevelen?
Alvast bedankt voor de input!
Voor hoeveel horloges?
4 tot 6 heeft de voorkeur
Ze zijn ook op Amazon verkrijgbaar. Dan zijn ze vaak iets duurder, maar net ff iets eerder in huis. Overigens zijn het dan alsnog de cases van Oompie Ali.
Wellicht wat voorzichtig maar ik heb toch liever wat anoniemer. Ik heb ze op een rol in mijn handbagage/tas zitten. Bij zo’n koffer heb ik het gevoel dat iedereen weet wat er in zit en voor een setje swatches koop je geen koffer. Maar zoals ik al aangaf… ben wellicht te voorzichtig.
Ik had afgelopen vakantie ook zo’n koffertje bij me, maar dan voor m’n action cam en accessoires.
Voor mijn horloges had ik losse watch cases bij me.
Dat was geen action cam van 50 euro denk ik…
Nee, maar kostte ook niet de hele wereld. Er van uitgaande dat we hier in het gezelschap zijn van leden die wel wat te besteden hebben, naast het aankopen van horloges.
Ik heb er eentje gehad, prima ding, robuust en stevig, maar was voor mij als huismus wat overkill…
Ik weet dat het een vies woord is hier, maar ik heb er pas 1 gekocht bij AliExpress. Ongeveer €20 en geweldige kwaliteit leer. Waarom zou je een vermogen betalen voor iets wat in je koffer verdwijnt?
Voor 3 of 6 horloges
ziet er ook niet slecht uit voor een individueel horloge, bedankt voor de tip!