Ervaringen cheapestnatostraps

Leder is rommel! (Althans drie jaar gelee)
Nato’s duur maar wel wat mooie niet elders te krijgen ontwerpen en prima kwaliteit.
“Rubberen” want pvc of (bewerkt)siliconen banden zijn goede value for money

1 like

Ik heb 2 NATO’s bij ze gekocht. Bevallen goed.

1 like

Geen problemen met de nylon NATO’s gehad. En ga er binnenkort nog een aantal bestellen. Enkel de lederen NATO is nogal dun en maakt een raar ‘frictie’ geluid, die koop ik niet meer.
Ik vind trouwens dat ze hele leuke retro/vintage straps hebben. Ideaal om eens te proberen.

1 like

Ik was tevreden. Zie hier:

1 like

Same story. Rubber prima, de mijne gaat nu een paar jaar mee zonder er voorzichtig mee te doen.
Leer is niet best, geef dan liever meer uit (of nog leuker, laat iets maken!) voor iets moois wat lang mee gaat.
Nato’s prima, zeker als je wat wilt proberen. Er is een verschil in kwaliteit tussen de standaard en premium nato’s. Perlon ook ok voor de prijs, niet heel comfortable, ze zijn soms vrij ruw.
Belasting en transport wordt er nog bijgerekend.

Tldr; goed voor nato’s

1 like

Waarom gaat er bij het verzenden altijd wat mis bij Cheapestnato?

Ik vind de Premium Nato’s erg goed voor het geld (list is $15), maar wie doet er nou een singlepass grijze in de doos als je een Bond normale besteld? :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

En dan zonder morren gelijk de juiste nasturen (hoop ik dan). Dat doen ze wel weer goed maar manmanman :rofl:

2 likes

Iemand de nieuwe perlon straps al geprobeerd?

1 like

De NATO’s zijn helemaal prima, gewoon doen. Begrijp ook niet waar het verschil in moet zitten bij een stukje nylon.

De andere straps sla ik over, de kwaliteit daarvan is slecht en ga je niet heel lang plezier van hebben. Zelfs niet voor die prijs.

De lederen banden had ik, tot vandaag, geen ervaring mee. Vandaag de onderstaande band binnen gekregen, eens kijken wat het is…

De service, communicatie en het verzend gaat allemaal erg vlot.

CNS is mijn go to adres voor straps.

NATO’s zijn ok. Soms zit er onverklaarbaar veel verschil in de lengte. Premium NATO’s zijn beter, maar bijv. De NATO die bij mijn Precista zat is nóg beter.

Perlons zijn mèh.

De suède NATO’s van Kvarnsjö die CNS verkoopt zijn mooi en comfortabel voor occasioneel gebruik.

Jaaa! Ik zweer ook bij de nato’s van timefactors. Het is alleen zo’n gedoe om naar te bestellen (een keer in de maand op zondag tussen 15.00 en 15.15, terwijl je op 1 been hupst of zoiets).

CNS is wat mij betreft een beetje wisselvallig. Ik heb zelfs een keer twee dezelfde lederen banden besteld waarvan alleen de kleur verschilde. De bruine was prima en is best lang meegegaan maar de grijze viel al uit elkaar als je er te lang naar keek. Ook ben ik niet zo blij met de overgang van siliconen naar TPU voor hun ‘rubber’ banden. Ok, de nieuwe trekken niet zoveel stof meer aan maar ze zijn nog minder flexibel dan een Seiko Z22.

1 like

De nieuwe 19mm bond premium nato kwam vandaag binnen. Nu wel de goede. Wát een service :+1::+1:

Heerlijk ook hoe ze gewoon alleen de bandjes in een bubbelenveloppe proppen en that’s it. Helemaal niets erbij nog geen bonnetje :rofl::rofl:

Update: Net een bestelling binnengekregen van 5 bandjes die ik ga proberen op mijn roze Squale.

Binnen op 2 dagen (weliswaar binnen Zweden) en op het eerste gezicht weer van goede kwaliteit.

1 like

Naar NL deden ze er bij mij 5 dagen over.

Maar dat ligt niet aan het merk of de verkoper :blush: Met het statement ben ik het wel eens.

Vooral de rubberen straps waren/zijn prima tegen de diepe discount prijzen. 2-4-5 euro voor een goeie strap.

1 like

De zulu straps kan ik aanraden. Het zijn met hun 1,5mm de dikste zulu’s die ik tot nog toe tegen ben gekomen. (De rest is vaak tussen 1,4mm en 1,2mm.)
Stevige straps voor stevige duikers/andere grote horloges :+1:


Alleen de rode heeft cns niet. Die voelt ook beduidend dunner dan de andere kleuren.

Ik ga het toch weer een keer proberen. Na een twee keer een tegenvallende order gehad te hebben met een Kvarnsjö bandje had ik eigenlijk besloten daar niet meer te bestellen, door de laatste sale heb ik me toch laten overhalen.

7,50 euro incl. verzendkosten en belasting. Fingers crossed :rofl:

1 like

Fijne band. Het leer was een beetje droog, na een likje ledervet istie mooi soepel.

4 likes

Alleen jammer dat je er niet meer met paypal kan betalen en ik er niks meer kan bestellen :upside_down_face:

1 like

Zijn sowieso klote bandjes. Beter iets meer uitgeven ipv zo’n stuk ellende om je pols.

Mocht je er echt mee zitten wil ik ze je wel voorschieten hoor :rofl:

Bedankt voor het aanbod. Ik zie dat de bandjes die ik wilde inmiddels zijn uitverkocht.

In de clearence kan je toch vaak wel dingen halen voor een leuk prijsje, en ook dingen als leer en rubber in incourante 19mm.