Ervaringen cheapestnatostraps

Ik ben op zoek naar wat nato’s voor de zomer en na wat googelen kwam ik terecht bij www.cheapestnatostraps.com. Ik zie dat de bandjes hier echt geen drol kosten en dat je ook nog eens 20% korting krijgt bij 5+ stuks en boven $25 geen verzendkosten betaald. Maar goedkoop is vaak duurkoop, dus vraag ik mij af of deze bandjes wel van redelijke kwaliteit zijn. Heeft iemand van jullie ervaring met deze website en met de kwaliteit van de bandjes?

Heb er in het begin wel eens wat gekocht. Uiteindelijk kan je beter wat meer geld uitgeven voor een beter en comfortabeler bandje. Maar dat is mijn mening.

3 likes

Kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven, slechte afwerking maar het kost ook geen drol. Leuk om eens wat te experimenteren uiteraard.

Zie ook:

1 like

Ik vind de kwaliteit van de bandjes erg verschillen daar maar heb er ook zeker goed spul gekocht.

1 like

Voor experimenten gewoon lekker op dhgate kijken. Daar voor 28 euro 10 stuks op de kop getikt…

1 like

Je krijgt waarvoor je betaald, je betaald niet veel dus moet je ook niet teveel verwachten, dan zit je goed.
Heb er ook 1x bandjes besteld, voor hetgeen ik betaald heb vind ik het een dikke prima. Wil je een mooi kwaliteits product dan kan je beter elders kijken.

1 like

Rommel. Maar wel leuk prul om eens wat te proberen voor je Instagram pagina, en ze vervolgens hier voor 7,50 per stuk te verkopen :grin:

6 likes

Paar gekocht om op een goedkope manier een aantal kleurcombinaties in huis te hebben. Als ik een combinatie mooi vind dan bestel ik van die combo een goede kwaliteit ergens anders.

1 like

Houd er wel rekening mee dat de prijzen ex. BTW en ex. verzendkosten zijn.

Edit: Prima klantenservice inderdaad van Sofie. Ontving een bandje dat een beetje een slechte afwerking had, vreemde kleur. Kreeg als oplossing twee ‘credits’ om gratis twee andere banden uit te zoeken, de andere band mocht ik ook houden.

1 like

De enige bandjes die ik enigszins redelijk vind van CNS zijn:

de single pass adjustable straps

de Cloudy perlon straps

En de Zulu straps.

De Zulu is echt enorm dik en stevig! Die zie ik never nooit kapot gaan, maar wel stug als maar kan.
De perlon en single pass hebben best mooie hardware voor wat je er voor betaald. Maar let wel op; De non-cloud perlon heeft andere, veel goedkopere en lelijkere hardware. Lengtes willen ook nog wel eens varieren. maar bij de single pass adjustable maakt dit gelukig geen drol uit :slight_smile:

Edit:
Nog een voorbeeld van de goedkopere hardware op de non-cloudy perlon:
(ik heb ze hier gewisseld. de double woven hoort de brakke hardware te hebben.)

2 likes

Het is een beetje een gok. Met de natostraps kun je je volgens mij geen buil vallen. Met de leren bandjes heb ik wisselende ervaringen. Sommige prima, anderen waarbij het lusje brak, of te ruim was om het bandje goed vast te krijgen.
Prijzen staan op de site ex BTW, dat is een beetje irritant. En de levertijd varieert ook, soms wacht je twee weken en als je ze niet meer verwacht komen ze alsnog aan.

Klantenservice is wel goed. Als je een probleem ervaart sturen ze direct een nieuwe.

4 likes

Als een paar Nato’s proberen de intentie is heb ik hier nog wel een paar liggen die ik tegen verzendkosten wel op wil sturen :+1:

2 likes

Eigenlijk een reactie in lijn met die van @Blauwbeer.

Natostraps zijn ok, leren banden is afwachten wat je krijgt. De leren banden die ik heb ontvangen hebben ongeveer 2 maanden overleefd en daarna waren ze ook echt wel af.

Ook hier goede ervaringen met klantenservice overigens. Keer verkeerde maat ontvangen. Kreeg direct de juiste toegestuurd met een extra bandje voor het ongemak.

1 like

Bedankt voor alle reacties!

Dat zou helemaal geweldig zijn! Ik ga je een PB sturen.

1 like

Ik vind die natos wel prima, ik had er een keer een perlon gekocht maar dat was gewoon hard plastic, zat voor geen meter. Het verschilt denk ik nog al, het is ook niet duur dus verwacht ook geen top kwaliteit

1 like

Ik ben gek op hun rubber bandjes…

1 like

De nato’s zijn zeker prima!
Leren bandjes zijn wisselend in mijn ervaring.

Verder erg klantvriendelijk; 1 besteld bandje bleek niet op voorraad; kreeg bericht en mocht 2 alternatieve bandjes (of 1 duurdere) gratis uitzoeken! :slightly_smiling_face:

1 like

Voor de prijs waren die echt altijd top. Maar zijn volgens mij echt veel duurder geworden :thinking::thinking:

1 like

Klopt… 2 weken geleden nog voor de helft van de prijs (de rubber bandjes…).
Nu weer volle mep…

1 like