Hallo allemaal,
Heb mij zojuist ingeschreven, allereerst voor het stellen van een vraag waar ik mee zit.
Na vele goedkopere horloges gehad te hebben, ben ik nu van plan om de opstap te maken naar kwalitatief betere horloges. Na veel zoeken is mijn oog gevallen op het model AS4050-51E van Citizen. Vervolgens ging ik dus op zoek naar een mooie aanbieding.
Google geeft als eerste resultaat een aanbieding van ecohorloges.nl, voor €525,- waar de normale winkelprijs €650,- is. De webshop is geen geautoriseerd dealer van citizen voor zover ik kan vinden. Wel is de winkel ingeschreven bij de KvK en wordt het volgende beweerd: “Uw horloge wordt geleverd in een mooie doos met officieel internationaal garantiebewijs uitgegeven door Citizen Watch Europe en instructieboekje.”. Ik kan op een topic op dit forum uit 2012 zonder reacties na geen ervaringen vinden van mensen die hier iets hebben besteld. De webshop bestaat dus al langer en als het niet betrouwbaar was zouden er genoeg negatieve ervaringen zijn denk ik zo? Daarnaast is er de mogelijkheid om het horloge af te halen en te betalen via paypal (en dus verhoogde kopersbescherming).
Vanwege het prijsverschil en het geen geautoriseerd dealer zijn heb ik echter toch lichte twijfels of het “the real deal” is. Is er iemand die mijn twijfels weg kan nemen en zijn/haar ervaring of mening delen over deze website?
Met vriendelijke groet,
Nimen