Hallo,
Sinds kort bieden ook Nederlandse webshops Lancaster horloges aan. Vind het hele mooie horloges (zie foto), alleen ik heb hier nog geen ervaringen gelezen over Lancaster.
Zijn ze zo goed als ze lijken?
Groetjes
EDIT:
Mét foto uiteraard 

Hallo,
Sinds kort bieden ook Nederlandse webshops Lancaster horloges aan. Vind het hele mooie horloges (zie foto), alleen ik heb hier nog geen ervaringen gelezen over Lancaster.
Zijn ze zo goed als ze lijken?
Groetjes
EDIT:
Mét foto uiteraard 

Geen flauw idee. Ziet er wel leuk uit.
Gr,
L.R.
Wij als LANCASTER importeur zijn erg benieuwd naar de ervaringen en reacties!
De technische specificaties zijn in ieder geval niet mis:
Kast: 316L Edelstaal
Band: echt leder
Glas: Gehard Mineraal
Waterbestendig : 10 atm
Uurwerk: Seiko Caliber VD59 (als ‘onverwoestbaar’ bekend staand uurwerk, door veel grote horlogemerken gebruikt)
Wij proberen er alles aan te doen om goede ondersteuning en zekerheid te geven:
Houd ons op de hoogte!
Groeten,
Willem Wunderink
http://shop.italcompany.com
Wij als LANCASTER importeur zijn erg benieuwd naar
de ervaringen en reacties!De technische specificaties zijn in ieder geval
niet mis:
Kast: 316L Edelstaal
Band: echt leder
Glas: Gehard Mineraal
Waterbestendig : 10 atm
Uurwerk: Seiko Caliber VD59 (als 'onverwoestbaar’
bekend staand uurwerk, door veel grote
horlogemerken gebruikt)Wij proberen er alles aan te doen om goede
ondersteuning en zekerheid te geven:
- Niet goed, geld terug garantie: een aankoop mag
je (binnen 14 dagen) terug sturen.- 2 jaar volledige fabrieksgarantie
Houd ons op de hoogte!
Groeten,
Willem Wunderink
http://shop.italcompany.com
Waarschijnlijk bedoeld Willem te zeggen: een no-RISSk garantie (niet iedereen zal deze begrijpen ben ik bang)
Grt. Marco
Waarschijnlijk bedoeld Willem te zeggen: een
no-RISSk garantie (niet iedereen zal deze
begrijpen ben ik bang)
Leg uit…
Google eens op RISS. (Het bedrijf RISS was in het verleden van Wunderink).
Volgens mij is deze hele discussie bedoeld om free publicity voor genoemde web- shop en merk Lancaster te verkrijgen hetgeen me in tegenspraak lijkt met regel G van de algemene forumregels. Kijk ook maar eens naar wie de discussie is gestart: joRISS. Ik geloof niet zo gauw in toeval…
Misschien wil de forummoderator hier eens naar kijken?
Grt. Marco
Google eens op RISS. (Het bedrijf RISS was in het
verleden van Wunderink).Volgens mij is deze hele discussie bedoeld om free
publicity voor genoemde web- shop en merk
Lancaster te verkrijgen hetgeen me in tegenspraak
lijkt met regel G van de algemene forumregels.
Kijk ook maar eens naar wie de discussie is
gestart: joRISS. Ik geloof niet zo gauw in
toeval…Misschien wil de forummoderator hier eens naar
kijken?Grt. Marco
Is inderdaad wel apart te noemen dat door 2 forumleden die net nieuw zijn deze discussie word opgebouwd… En zo mooi vind ik die lancaster niet, puur smaak niks persoonlijks 
@anon95926194na & Berend,
Mooi speurwerk! Riss is idd door mij opgericht, maarer is geen enkele link met de Joris die deze discussie startte. Waarschijnlijk heet hij gewoon Smit van achternaam, en misschien woont hij wel in Volendam ook nog… 
Ik heb met mijn reactie geprobeerd promotie te vermijden, door gewoon feitelijke informatie te geven. Het lijkt mij een zinvolle bijdrage, want veel gebruikerservaing is er nog niet: we zijn in september pas met de verkoop van Lancaster begonnen. ik heb daarbij ook duidelijk aangegeven wie wij zijn, om alle schijn te vermijden. Het betekent voor de forumleden dat het geen ‘normale’ mening van een lezer is, maar ook dat de info betrouwbaar is, want afkomstig van de importeur zelf.
Maar ik sta open voor een kritische benadering, en ben benieuwd naar de ‘officiele’ reactie.
Met vr.gr.,
Willem
Oké Willem, bedankt voor de heldere reactie. Als er inderdaad geen connectie is met Joriss komt de reactie “in een ander daglicht te staan”. Hopelijk kun je begrijpen dat ik de connectie wel heb gemaakt (joriss en RISS). Overigens, geen speurwerk maar parate kennis…
Grt. Marco
Hartstikke goed, Marco. Geen probleem.
Maar ik vond het echt geinig en van hoog ‘Sherlock’-gehalte welke verbanden je had gevonden.
Met vriendelijke groet,
Willem Wunderink
LANCASTER-Italcompany