Hallo,
Sinds kort bieden ook Nederlandse webshops Lancaster horloges aan. Vind het hele mooie horloges (zie foto), alleen ik heb hier nog geen ervaringen gelezen over Lancaster.
Zijn ze zo goed als ze lijken?
Groetjes
EDIT:
Mét foto uiteraard 

Hallo,
Sinds kort bieden ook Nederlandse webshops Lancaster horloges aan. Vind het hele mooie horloges (zie foto), alleen ik heb hier nog geen ervaringen gelezen over Lancaster.
Zijn ze zo goed als ze lijken?
Groetjes
EDIT:
Mét foto uiteraard 

Geen flauw idee. Ziet er wel leuk uit.
Gr,
L.R.
Wij als LANCASTER importeur zijn erg benieuwd naar de ervaringen en reacties!
De technische specificaties zijn in ieder geval niet mis:
Kast: 316L Edelstaal
Band: echt leder
Glas: Gehard Mineraal
Waterbestendig : 10 atm
Uurwerk: Seiko Caliber VD59 (als ‘onverwoestbaar’ bekend staand uurwerk, door veel grote horlogemerken gebruikt)
Wij proberen er alles aan te doen om goede ondersteuning en zekerheid te geven:
Houd ons op de hoogte!
Groeten,
Willem Wunderink
http://shop.italcompany.com
Wij als LANCASTER importeur zijn erg benieuwd naar
de ervaringen en reacties!De technische specificaties zijn in ieder geval
niet mis:
Kast: 316L Edelstaal
Band: echt leder
Glas: Gehard Mineraal
Waterbestendig : 10 atm
Uurwerk: Seiko Caliber VD59 (als 'onverwoestbaar’
bekend staand uurwerk, door veel grote
horlogemerken gebruikt)Wij proberen er alles aan te doen om goede
ondersteuning en zekerheid te geven:
- Niet goed, geld terug garantie: een aankoop mag
je (binnen 14 dagen) terug sturen.- 2 jaar volledige fabrieksgarantie
Houd ons op de hoogte!
Groeten,
Willem Wunderink
http://shop.italcompany.com
Waarschijnlijk bedoeld Willem te zeggen: een no-RISSk garantie (niet iedereen zal deze begrijpen ben ik bang)
Grt. Marco
Waarschijnlijk bedoeld Willem te zeggen: een
no-RISSk garantie (niet iedereen zal deze
begrijpen ben ik bang)
Leg uit…
Google eens op RISS. (Het bedrijf RISS was in het verleden van Wunderink).