Ervaringen met addiesdive

Wordt er hier met 2 maten gemeten? Kopieën worden geweerd van dit forum.
Omdat er een merknaam op staat mag het dan opeens wel?!
Naar mijn idee zijn het schaamteloze kopieën, geheel in lijn met de filosofie van een bepaald land in het Verre Oosten dat maling heeft aan intellectueel eigendom.

Zelf heb ik o.a. een Steinhart. Ook dat merk kopieert (b.v. Rolex modellen), maar heeft ook nog eigen ontwerpen.

1 like

De modellen met een eigen gezicht heb ik geen probleem mee. De ‘hommages’ zou ik zelf niet kopen.

Deze bevalt me prima, zeker voor de prijs.

Zoals eerder gemeld, lekker op AliExpress bestellen.

2 likes

dat zijn ook 2 maten dan, dus met 3 maten

4 likes

Mij valt ook wel op dat gerenommeerde merken veel dezelfde wijzerplaten hebben of met hele kleine verschillen.

Een echte kopie zou ik niet durven plaatsen maar gun mensen met een kleinere portomonnee in ieder geval een hommage. Natuurlijk zou ik ‘the real deal’ soms willen maar c’est la Vie

1 like

Tja, de grote merken zijn ook niet vies van zelfplagiaat he

2 likes

:thinking:

3 likes

Op AliExpress :+1: De prijzen zijn al inclusief btw. Ik vermoed dat de verkopers op Amazon gewoon bij Ali inkopen en met wat marge doorverkopen.

Heb zelf 3 verschillende modellen waaronder de Captain. Prima horloges voor dat geld, iedere keer ook in de sale gekocht. Met ze alle drie ook al vaak gezwommen op vakantie of thuis en steeds geen probleem.

2 likes

Hahaha ja ik weet t , ben af en toe een beetje gek.
:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like