Ik ben al een tijdje aan het kijken maar de horloges van het merk addiesdive…
Het feit dat sommige van deze horloges heel erg lijkt op een aantal luxemerken is geen afknapper maar het trekt me er niet per se aan.
Na het kijken van meerdere youtube videos
(heel veel hahahah🤣) heb ik toch nog het gevoel dat jullie expertise nodig heb om de knoop door te hakken.
Ten eerste vraag ik mij af wat op welk platform ik ze zou kopen, op ali express is de prijs aanzienlijk lager dan op amazon. Is er een verschil tussen de twee platformen buiten de prijs?
Zijn de automatische horloges betrouwbaar of toch beter bij de quartz blijven?
De volgende horloges zijn mijn fovorieten, laat me weten welke ervaringen jullie hebben met de volgende horloges. En welke ik zou moeten kiezen uiteindelijk:face_with_peeking_eye:
Ieder heeft zijn interpretatie natuurlijk maar je kan sommigen koppelen aan tudor gmt’s of tissot…
Maar zoals ik al heb gezegd zal dat mijn beslissing niet beïnvloeden.
Welke je “moet” kiezen? Dat mag je helemaal zelf weten. Voor mij persoonlijk is onorigineel design wel degelijk een afknapper, en daarom zou ik nooit bij dit merk uitkomen-- ondanks dat de specs prima zijn voor de prijs. Als ik er toch per sé een zou moeten kiezen zou ik bij de zandduin-wijzerplaat uitkomen, maar het is allemaal mijn kopje thee niet.
Dat snap ik helemaal, iedereen zn smaak!!
Ik kan niet wachten voor een nieuwe horloge te kopen maar voor een gelimiteerd budget, dit blijkt mij uit mijn nood te helpen.
Goed om te weten; het lijkt een duikers horloge maar is dat zeker niet.
Het woord “diver” op de wijzerplaat laten ze bewust achterwege aangezien je dit woord alleen mag gebruiken indien het horloge daadwerkelijk een ISO certificaat heeft. Bijvoorbeeld de duikers van Seiko.
Voor normaal dagelijks gebruik zal dit overigens niet veel invloed hebben. Het zegt meer iets over de algehele kwaliteit van het horloge.
Ik heb die van de 2de foto, waar 2/8 onder staat. Echt een prima horloge en zeker voor dat geld. Voelt voor mij degelijk aan. Als je voor weinig geld een horloge wilt kopen dan zit je wel goed hiermee.
Dit dus.
Maarreuh…verkoop je nou gvd weer die Ranger hahaha echt. Oh wat was ie blij dat deze weer terug was
Dat is natuurlijk persoonlijk, je laat allemaal verschillende modellen zien. Scoor hier op t forum wat, dan zie je de kwaliteit en weet je genoeg.
Een of andere San Martin of Addisdive oid.