Beste forumleden,
Ik overweeg aanschaf van enkele horlogebandjes van Delugs.
Van dit merk heb ik nog nooit iets gehad en het spul moet van ver komen.
Graag hoor ik dan ook wat jullie positieve of negatieve ervaringen zijn met Delugs.
Dank alvast voor de tips/feedback!
Otto
ik haak meestal af op de prijs van dit merk en kom dan terug bij Fluco…en dan is de BTW al betaald
2 likes
Jdb
18 november 2025 om 18:41
3
Het ligt er een beetje aan, voor de leren banden kom ik ook vaak op fluco uit. Voor rubber met de vouwsluiting voor specifieke modellen… Het is niet goedkoop, maar wel mooi spul.
1 like
Zirx
18 november 2025 om 18:41
4
@Rolopalooza is een soort ambassadeur van dit merk geloof ik.
Die kan je vast meer vertellen.
1 like
Ik heb deze ;
bij Delugs gekocht in 2024, snel verzonden, hele goede kwaliteit. Bandje is nog steeds perfect.
1 like
Dank zover mannen. Fluco is blijkbaar een mooi alternatief maar mss laat ik me nog beïnvloeden door ‘merk ambassadeur’ @Rolopalooza .
To be continued…
ik zou het niet zo willen noemen maar ik heb wel een heel aantal Delugs banden ja.
In het algemeen is het erg goed spul. Niet goedkoop maar kwalitatief vind ik het het wel waard.
Er zijn uiteraard een boel alternatieven in alle mogelijke prijsklassen.
1 like
Rooms
18 november 2025 om 21:00
9
Kwaliteit super. Heb er twee, gekocht februari 2024 met een kortingscode à 33% via dit forum. Dat was een goede deal.
Dit moeten diezelfde banden vandaag kosten zonder kortingscode. Tip van Flip: schrijf je in op hun nieuwsbrief, maar die 33% heb ik nooit meer gezien.
1 like
Zirx
18 november 2025 om 21:08
10
Dat is wel buitensporig duur geworden zeg.
Is het dan ook echt kwalitatief beter?
Rooms
18 november 2025 om 21:21
11
Goede vraag. Maar ik ga ze niet nòg een keer bestellen De product foto’s zijn hetzelfde gebleven; laten we aannemen dat de kwaliteit ongewijzigd is.
Of beter dan Fluco? Weet ik niet, ik heb geen Fluco bandjes.
2 likes
Wacht even op de black Friday deals
3 likes