Ervaringen met Chinese handelaren op Chrono24?

Dat zijn hommages, wat is daar mis mee?

Burger zit ook op Chrono, het aanbod en de concurrentie is daar ook gewoon groter, nooit problemen gehad en zeker niet omslachtig.

2 likes

Een Cartier Tank Solo (34mm)

Natuurlijk zitten ze op Chrono 24 maar het is toch veel charmanter om er bij aankoop.een mooie dag van te maken? Het valt of staat naar mijn mening vooral ook om een toekomstige aankoop in de hand te voelen en -vooral ook- goed te bekijken. Verder vind ik het ook niet onbelangrijk om in het kader van vertrouwen een klik met de verkoper te hebben.

2 likes

Dat is inderdaad veel leuker om er een mooie dag van te maken en zelf naar Maastricht te gaan. Het is toch wat persoonlijker, gezelliger en leuker. Alleen ben ik altijd een beetje licht introvert als ik bij een juwelier kom; ik heb het idee dat altijd alle ogen op mij gericht zijn. :roll_eyes:

Foto’s zijn nooit zo mooi als wanneer je iets zelf in je hand houdt en bekijkt. Ik heb onlangs een goedkoop alternatief gekocht van ome Ali om te bekijken of het wel bij mij past en of ik het mooi vind om te dragen.

Het is echter wel een beetje aan de hoge kant wat ze ervoor vragen, omdat ze in het verleden dezelfde modellen veel goedkoper verkochten.

1 like

Filipucci in Maastricht (Brugstraat, midden in het centrum) heeft verschillende Tanks Watches | Filipucci Juweliers

1 like

Ik gebruik Chrono24 regelmatig om te kopen en verkopen. Nooit problemen gehad.

Een Volkswagen Golf kostte in 1980 ook minder dan 9.000,-!

Dat is gewoon mijn mening, Voor een quartz is het een beetje aan de hoge kant! Ik heb ook niet gezegd dat ik het voor 1000 euro wil kopen :slight_smile: max 2.300 en genoeg op Chrono24 voor dit bedrag als ik 3K wil uitgeven koop ik een Grand Seiko Spring Drive.

Jep, maar dat is niet voor de lokale markt. Ik denk dat China de grootste afzetmarkt is voor luxe-horloges.

Yep. Als het economisch in the Middle Kingdom minder gaat merken ze dat meteen bij Rolex.

Ik heb ooit een Omega Speedmaster gekocht via Chrono24 in China, althans dacht ik dat een paar dagen. Toen, na tig-keer vragen, bleek het horloge al verkocht.

Werd te heet onder hun voeten? Of ook echt verkocht…

1 like

Ik zou voor €100 niet moeilijk doen.
Absoluut bij een verkoper kopen waar ik persoonlijk het horloge kan halen.
Veeel leuker en zekerder.

Ja je kan ook voor de casio tank gaan, dan heb je een originele voor 9 tientjes.

Mogelijks een verkoper zonder export licentie. Niet iedere verkoper mag naar het buitenland verkopen.

Of hij had ze echt via een andere weg verkocht.

1 like