Ervaringen met de DWW Oostpoort

Het valt me op dat er, behalve de forum editie, eigenlijk vrij weinig DWW Oostpoort voorbij komen. Ik vind de grijze dial wel fraai. Zijn er mensen op het forum die deze in hun bezig hebben? Ben benieuwd hoe die bevalt.

2 likes

Er zijn hier 62 mensen met de rode variant (HFLE 2020). Met de zoekfunctie kun je hier veel over vinden en deze draag ik zelf vaak.

Vind 'm kwalitatief, mooi afgewerkt en redelijk uniek met een mooie herkomst.

Ik heb de HFLE 2020 overgenomen uit het blauw en ben er heel tevreden over. Ik vind 'm mooi, degelijk gebouwd en de mijne loopt +5 s per dag. Het suède bandje draagt comfortabel.

5 likes


Ik heb de grijze! Heel strak horloge, mooie suede strap erbij!! :+1:t2:

10 likes

Ik kwam bij het zoeken inderdaad veel de HFLE tegen. Was ook benieuwd naar andere ervaringen.

1 like

Het zijn gewoon dezelfde horloges. Ze worden allemaal in het atelier in Delft aan de Breestraat gemaakt. Op werkdagen kun je de eigenaren soms gewoon door de etalage ruit aan het werk zien en één keer toen ik er langs liep en het horloge toonde om mijn pols kwam er één even een kort praatje maken bij de deur. Bezoek is alleen op afspraak.

1 like

Ik wist dat het dezelfde horloges zijn. Was benieuwd naar de andere kleuren.

Ik eigenlijk ook wel, je ziet ze inderdaad te weinig. Ik vind het ontwerp nog steeds erg origineel.

1 like