Ervaringen met dutyzerostore

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen met ervaringen met dutyzerostore, een verkoper op eBay.

Heb je ooit iets gekocht bij deze account, deel alsjeblieft je ervaring!

Thanks!

Ik zou de reviews op EBay checken. Dit is een beetje met hagel schieten verwacht ik…

Geen ervaring met deze verkoper.

Hij/zij is 8 jaar actief op ebay, 750 recenties waarvan 500 in het afgelopen jaar, 100% feedbackscore.
Dat ziet er heel goed uit.

Maar de advertenties stellen dat de horloges vanuit Zwitserland verzonden worden, echter de verkoper is gevestigd in Hongkong.
Dus wel een rode vlag omdat dit niet overeen komt …
Dat is genoeg om mij aan het twijfelen te zetten en om toch even verder te kijken naar een andere verkoper.

2 likes

Dit idee had ik ook. Ik denk dat het misschien iets te maken heeft met geen import tax te hoeven betalen.

100% positieve recensies…

Ja, maar dat zien we op plekken als marktplaats ook. Betekent niet meteen dat alles helemaal pluis is toch? Of zijn eBay reviews betrouwbaarder?

Ik zou het volledig vertrouwen met zoveel positieve recensies

Als ik het mag raden wil je daar de Sarb017 kopen :slight_smile:

Zie hier mijn ervaring met deze verkoper
Seiko Alpinist SARB017 [op advies van Sat nieuwe gekocht]

1 like

Ah, cool. Hele topic even doorgelezen uiteindelijk, maar lijkt erop dat het dus inderdaad zonder extra belasting is. Bedankt voor de duidelijke beschrijving!

Nee lijkt er niet op dat wordt meerdere malen bevestigd dus is zonder belasting aangezien horloge vanuit de UK naar jou wordt gestuurd (redelijk uitputtend beschreven :slight_smile:

Wat ga/wil je bestellen?

Ik denk een sarb033. Ik wilde bij solojapan bestellen, maar wat te lang gewacht en nu zie ik ze niet meer bij hem staan.

Ik vind de sarb017 echt super mooi, maar ik ik op dit moment juist een horloge dat overal bij past. En daarvoor is de sarb017 wat te kleurrijk.

1 like

Solojapan is wel zo ongeveer de hof leverancier van het forum, en kan ook hem van harte aanbevelen.

Heb je hem een bericht gestuurd? Hij heeft niet altijd alles “online” staan wat hij kan leveren dus dat je de sarb033 niet kan vinden bij hem nu betekent niet dat hij hem niet kan leveren.

Kleine tip benader hem via Facebook dat scheelt hem de eBay commissie en dat komt ook jou ten goede aangaande de aanschaf prijs :wink:

1 like

Super - meteen even een bericht verstuurd!

1 like

Zwitserland zit niet in de economische unie en er gelden dus wel degelijk invoerrechten en btw

Klopt, maar zoals sj44k beschrijft, wordt het op een of andere manier via het UK verzonden. Ze hebben dus een of andere handige manier gevonden om dat te omzeilen.

Vanuit HongKong met Handbagagetas met onderin horloges en bovenop een paar vieze onderbroeken.

@PDB ben je tot aankoop overgegaan? Zit zelf ook naar een 033 te loeren bij deze aanbieder.

Ik stond op het punt om te kopen, maar bleek dat solo Japan er nog eentje had liggen. Gezien de vele reviews ben ik daar uiteindelijk voor gegaan.

Ik zal 'm zelf even aanvullen. Afgelopen week een mooie Seiko SARB033 besteld. Levering vanuit de UK, dus geen naheffing. Als PostNL netjes een briefje had achtergelaten bij eerste poging tot levering had ik 'm in 7 dagen (incl. weekend) thuis gehad. Kortom: prima verkoper!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Wat is het tocm een mooi horloge!